پلتفرم شخصی

برای افراد متخصص و هنرمند که می خواهند خود را حرفه ای ارائه کنند

پلتفرم فروشگاهی

برای فروشندگانی که متفاوت فکر می کنند و می خواهند حرفه ای بفروشند

پلتفرم کسب‌وکار

برای کسب و کارهای سنتی که علاقه‌منداند مدرن و بروز باشند

پلتفرم آموزشگاهی

برای آموزگارانی که هنر و هنرآموزان خود را دوست دارند

پلتفرم استارت‌آپی

برای تبلور ایده‌های ناب کارآفرینان در کهکشان

طراحی وب‌سایت

هویت منحصر به شما را با توجه به نیازها و بازار هدف، با یکدیگر در کهکشان می‌سازیم

خدمات گرافیکی و چندرسانه‌ای

طرح‌های گرافیکی، موشن گرافی، عکاسی، ویدیوهای تبلیغاتی و هر آنچه شما را متفاوت ارائه می‌‌‌‌‌دهد

مشاوره تأمین نیازها

مشاوره و راهنمایی جهت دریافت مجوزها و الزامات مورد نیاز جهت رسمی شدن هویت اینترنتی شما

تولید و مدیریت محتوا

مدیریت صفحات مجازی و برنامه‌ریزی مدون برای تولید محتوای مفید و جذاب

خدمات سئو

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو درون و برون صفحه‌ای، استراتژی، تدوین تقویم محتوایی

طراحی اختصاصی

طراحی کاملاً اختصاصی، پایه‌ریزی شده متناسب با برند و هم‌راستا با اهداف و جامعه هدف شما

خدمات سرور و دامنه

تأمین فضای مورد نیاز، ترافیک بی‌نهایت، خدمات دامنه و سیستم ایمیلینگ حرفه‌ای

مدیریت آسان

با کاربردی آسان، جذاب و دسترسی بدون محدودیت، همه چیز تحت کنترل شماست

کاربران و دسترسی

یکپارچه سازی افراد شامل مشتریان، همکاران و مدیران با امکان تعیین سطوح دسترسی

ارتباط سازنده با مخاطبان

ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و ...

فروش حرفه‌ای

فروش فیزیکی و دیجیتال، انبارداری و تعیین موجودی کالاها، مدیریت سفارشات و ...

حسابداری مدرن

آنلاین با سیستم چند ارزی، صورتحساب محور، تعیین اعتبارات و کیف پول مجازی

پلفترم انتشار

انتشار آسان نوشته، عکس، آهنگ، آلبوم، پادکست، ویدئو و هر آنچه می‌خواهید ارائه کنید

گزارش کامل

گزارش کامل و گرافیکی از تمامی قسمت‌های پلتفرم و هرآنچه با آن سر و کار دارید

امنیت

پیش‌بینی و رفع آسیب پذیری‌های وب، مجوز SSL و کدنویسی استاندارد

پشتیبانی آنلاین

سیستم تیکتینگ و دپارتمان‌ محور، استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان

بازاریابی شبکه‌ای

پیاده‌سازی ساختار بازار‌یابی شبکه‌ای جهت فروش محصولات و خدمات مختلف شما توسط کاربرانتان

چند زبانه

امکان تعریف زبان‌های گوناگون برای معرفی ، بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف

اتصال به پلفترم‌ها با API

اتصال به انواع سرویس‌های اینترنتی مانند درگاه‌های پرداخت، شرکت‌های پستی و هر API مورد نیاز شما

سئو درون صفحه‌ای چیست و چه کاربردی دارد؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

جدا کننده هدر
سئو درون صفحه‌ای چیست و چه کاربردی دارد؟
۱ ماه پیش
رعایت نکات سئو درون صفحه ای تاثیر زیادی روی سئو وب‌سایت دارد، اگر به سئو وب‌سایت خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید رتبه بهتری در گوگل کسب کنید این مقاله برای شماست.

عوامل مختلفی در سئو وب‌سایت تاثیر گذار هستند و رعایت همه آن‌ها برای رشد سئو وب‌سایت واجب و ضروری است، وقتی از سئو حرف می‌زنیم در واقع درمورد مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی حرف می‌زنیم که باعث بهینه‌شدن وب‌سایت برای موتورهای جستجو می‌شوند، یعنی به‌تنهایی نمی‌توانند تاثیر خاصی داشته باشند؛ اما در کنار هم می‌توانند تاثیر خیلی زیادی داشته باشند و وب‌سایت شما را به صفحه اول گوگل ببرند، رعایت نکته‌هایی که در مقاله سئو تکنیکال و سئو بیرون صفحه‌‌ای در مورد آن‌ها صحبت کردیم در کنار سئو درون صفحه‌ای می‌تواند به طور عجیبی رتبه وب‌سایت شما را افزایش دهد، در ادامه با غرفه‌چی همراه باشید تا به طور کامل با سئو درون صفحه‌ای و نکات آن آشنایی پیدا کنید.

#سئو درون صفحه ای چیست؟

سئو درون صفحه یا On Page SEO، بهینه‌کردن صفحات داخل وب‌سایت یا مجموع کارهایی است که می‌توانیم درون وب‌سایت انجام دهیم تا رتبه‌ی بالاتری در گوگل به دست بیاوریم، فعالیت‌های درون وب‌سایت شامل تولید محتوا با استفاده از کلمات کلیدی، لینک‌سازی داخلی و افزایش سرعت لود صفحه‌ها می‌شود. انجام‌دادن همه این کار‌ها به‌درستی باعث می‌شود سئو وب‌سایت پیشرفت کرده و به صفحات اول گوگل منتقل شود.

سئو درون صفحه‌ای را جدی بگیرید

اگر قصد دارید سئو درون صفحه‌ای وب‌سایت خود را بالا ببرید باید عوامل موثر بر آن بشناسید و آن‌ها را در وب‌سایت خود پیاده کنید تا بتوانید رتبه‌های بهتری را در گوگل کسب کنید.

#عوامل موثر بر سئوی درون صفحه ای یا On Page SEO

#1. محتوا و کلمات کلیدی

سئو محتوا یکی از عواملی است که در سئو درون صفحه‌ای تاثیر گذار است، برای بهینه‌کردن صفحات وب‌سایت کاری که باید انجام دهید این است که محتوای کاربردی تولید کنید و در محتوای خود جواب سوالات و دغدغه‌های کاربران را بدهید، کاربران در اینترنت به دنبال جواب سوالات خود و پر کردن جاهای خالی ذهنشان هستند پس محتوای شما باید این جاهای خالی را برای کاربر پر کند تا محتوای کاربردی شناخته شود، علاوه بر این در محتوای خود باید از کلمات کلیدی یعنی کلماتی که بیشتر توسط کاربران سرچ می‌شوند استفاده کنید، این کار به بهبود و رشد صفحه شما کمک می‌کند.

#2. بالا بردن سرعت لود سایت

اگر لود شدن صفحه سایت طول بکشد کاربران را خسته می‌کند و خیلی وقت‌ها منتظر لود شدن صفحه نمی‌مانند و وب‌سایت شما را ترک می‌کنند، این اتفاق باعث می‌شود گوگل به این پی ببرد که محتوای وب‌سایت شما برای کاربر جذاب نیست و نمی‌تواند انتظارات کاربر را برآورده کند، پس پایین‌بودن سرعت وب‌سایت باعث می‌شود وب‌سایت شما رشد نکند و شاید حتی رتبه شما در گوگل با افت شدیدی مواجه شود.

سرعت لود وب‌سایت خود را تا حد ممکن بالا ببرید

#3. لینک سازی داخلی

لینک‌سازی داخلی برای سئو وب‌سایت بسیار مهم است و باید آن را جدی بگیرید، بعد از اینکه محتوا‌هایتان را تولید کردید برای آن‌‌ها لینک‌سازی داخلی انجام دهید و کاربر را به صفحات دیگر سایت خود بکشانید، به طور مثال اگر در محتوای مربوط به سئو از کلمه‌ی SSL استفاده کردید از این کلمه به محتوایی که مربوط به SSL است لینک دهید تا کاربر آن را هم مطالعه کند. با این کار هم صفحات دیگر وب‌سایتتان بازدید می‌گیرند هم کاربر زمان بیشتری را در سایت شما می‌ماند.

#4. ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن

امروزه استفاده از تلفن‌های همراه بیشتر از قبل شده است و مردم برای انجام بیشتر کار‌های خود از تلفن همراه استفاده می‌کنند، ازاین‌رو تعداد کاربرانی که از طریق تلفن همراه از گوگل استفاده می‌کنند هم‌افزایش یافته است، پس اینکه طراحی وب‌سایت به‌گونه‌ای باشد که به‌راحتی در تلفن همراه نمایش داده شود نکته‌ی مهمی است، به همین دلیل گوگل به واکنش گرایی یا همان ریسپانسیو بودن اهمیت زیادی می‌دهد و مشخصاً رتبه‌ی وب‌سایتی که طراحی واکنش‌گرا دارد از وب‌سایتی که طراحی واکنش‌گرا ندارد بالاتر می‌رود.

راحتی کاربر را الویت قرار دهید

#5. اطلاعات کامل درمورد الگوریتم‌های گوگل

گوگل هرروزه الگوریتم‌های جدیدی ارائه می‌کند که رعایت‌کردن هر یک از آن‌ها هر چند کار سختی نباشد در سئو سایت شما تاثیر دارد، پس اینکه شما در‌مورد تمام الگوریتم‌های گوگل اطلاعات کامل داشته باشید و همه‌ی آپدیت‌های گوگل را دنبال کنید به شما کمک می‌کند خیلی بهتر بتوانید سئو وب‌سایت خود را بالاتر ببرید تا بتوانید رتبه‌های خوبی در گوگل کسب کنید.

#6. تگ تصاویر

همه تصاویری که در وب سایت خود بار‌گذاری می‌کنید باید شامل Alt tag باشند که اگر عکسی برای کاربر بارگذاری نشد Alt tag برای آن‌ها نمایش داده شود و کاربر به این پی ببرد که عکس درمورد چه موضوعی است، علاوه بر Alt tag نکته‌ی دیگری که باید در‌مورد تصاویر رعایت کنید توضیحات زیر تصویر است، شما در این توضیحات باید شرح دهید این عکس چه موضوعی را پوشش می‌دهد.

#7. طراحی زیبا و رعایت ترتیب

به‌طورکلی اولین چیزی که در وب‌سایت نظر کاربر را جلب می‌کند طراحی آن است و اگر کاربر جذب طراحی وب‌سایت شما شود تصمیم به گشت‌وگذار در آن می‌گیرد، پس هر چه وب‌سایت شما طراحی زیبا‌تری داشته باشد کاربر علاقه‌ی بیشتری به ماندن در سایت پیدا می‌کند.

هرچه وب‌سایت طراحی زیباتری داشته باشد مورد پسندتر است

#8. عنوان‌های جذاب

بعد از طراحی، عنوان‌ها اولین چیز‌هایی هستند که در صفحه محتوا توجه کاربر را جلب می‌کنند، اگر عنوان‌های جذاب و کاربردی بنویسید کاربر به خواندن محتوا ترغیب می‌شود و فوراً وب‌سایت شما را ترک نمی‌کند، هرچقدر کاربر وقت بیشتری را در وب‌سایت شما بگذراند تاثیر مثبت آن در سئو داخلی وب‌سایت شما بیشتر می‌شود و گوگل به کاربردی‌بودن وب‌سایت شما پی می‌برد.

#کلام آخر

در این مقاله تمام عواملی که بر سئو داخلی تأثیرگذار هستند را بررسی کردیم و آنها را توضیح دادیم، با رعایت الگوریتم‌های گوگل و عواملی که بر سئو وب‌سایت تأثیرگذار هستند به‌راحتی می‌توانید رتبه‌ی خوبی در گوگل کسب کنید و کسب‌وکار خودتان را به افراد بیشتری معرفی کنید.

دیدگاه‌ها