پلتفرم شخصی

برای افراد متخصص و هنرمند که می خواهند خود را حرفه ای ارائه کنند

پلتفرم فروشگاهی

برای فروشندگانی که متفاوت فکر می کنند و می خواهند حرفه ای بفروشند

پلتفرم کسب‌وکار

برای کسب و کارهای سنتی که علاقه‌منداند مدرن و بروز باشند

پلتفرم آموزشگاهی

برای آموزگارانی که هنر و هنرآموزان خود را دوست دارند

پلتفرم استارت‌آپی

برای تبلور ایده‌های ناب کارآفرینان در کهکشان

طراحی وب‌سایت

هویت منحصر به شما را با توجه به نیازها و بازار هدف، با یکدیگر در کهکشان می‌سازیم

خدمات گرافیکی و چندرسانه‌ای

طرح‌های گرافیکی، موشن گرافی، عکاسی، ویدیوهای تبلیغاتی و هر آنچه شما را متفاوت ارائه می‌‌‌‌‌دهد

مشاوره تأمین نیازها

مشاوره و راهنمایی جهت دریافت مجوزها و الزامات مورد نیاز جهت رسمی شدن هویت اینترنتی شما

تولید و مدیریت محتوا

مدیریت صفحات مجازی و برنامه‌ریزی مدون برای تولید محتوای مفید و جذاب

خدمات سئو

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو درون و برون صفحه‌ای، استراتژی، تدوین تقویم محتوایی

طراحی اختصاصی

طراحی کاملاً اختصاصی، پایه‌ریزی شده متناسب با برند و هم‌راستا با اهداف و جامعه هدف شما

خدمات سرور و دامنه

تأمین فضای مورد نیاز، ترافیک بی‌نهایت، خدمات دامنه و سیستم ایمیلینگ حرفه‌ای

مدیریت آسان

با کاربردی آسان، جذاب و دسترسی بدون محدودیت، همه چیز تحت کنترل شماست

کاربران و دسترسی

یکپارچه سازی افراد شامل مشتریان، همکاران و مدیران با امکان تعیین سطوح دسترسی

ارتباط سازنده با مخاطبان

ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و ...

فروش حرفه‌ای

فروش فیزیکی و دیجیتال، انبارداری و تعیین موجودی کالاها، مدیریت سفارشات و ...

حسابداری مدرن

آنلاین با سیستم چند ارزی، صورتحساب محور، تعیین اعتبارات و کیف پول مجازی

پلفترم انتشار

انتشار آسان نوشته، عکس، آهنگ، آلبوم، پادکست، ویدئو و هر آنچه می‌خواهید ارائه کنید

گزارش کامل

گزارش کامل و گرافیکی از تمامی قسمت‌های پلتفرم و هرآنچه با آن سر و کار دارید

امنیت

پیش‌بینی و رفع آسیب پذیری‌های وب، مجوز SSL و کدنویسی استاندارد

پشتیبانی آنلاین

سیستم تیکتینگ و دپارتمان‌ محور، استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان

بازاریابی شبکه‌ای

پیاده‌سازی ساختار بازار‌یابی شبکه‌ای جهت فروش محصولات و خدمات مختلف شما توسط کاربرانتان

چند زبانه

امکان تعریف زبان‌های گوناگون برای معرفی ، بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف

اتصال به پلفترم‌ها با API

اتصال به انواع سرویس‌های اینترنتی مانند درگاه‌های پرداخت، شرکت‌های پستی و هر API مورد نیاز شما

سئو بیرون صفحه‌ای (Off Page SEO) و اهمیت آن

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

جدا کننده هدر
سئو بیرون صفحه‌ای (Off Page SEO) و اهمیت آن
۲ هفته پیش
سئو بیرون صفحه یکی از انواع سئو است که باعث کسب رتبه بالا می‌شود، اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در مورد سئو وب‌سایت کامل کنید مقاله سئو بیرون صفحه ای برای شماست.

اکثر ما از تاثیراتی که سئو روی وب‌سایت دارد مطلع هستیم و می‌دانیم که هرچه سئو وب‌سایت بهتر باشد رتبه وب‌سایت در گوگل بالاتر می‌رود و کاربران بیشتری از طریق سرچ گوگل به وب‌سایت وارد می‌شوند، سئو با انجام فعالیت‌هایی که گوگل پیشنهاد می‌کند بالاتر می‌رود و این به شما بستگی دارد که چقدر برای افزایش سئو وب‌سایت خود تلاش کنید، عواملی که روی سئو وب‌سایت اثرگذار هستند به بخش‌های مختلفی همچون فعالیت‌هایی که درون وب‌سایت انجام می‌دهید که به آن سئو درون صفحه‌ای می‌گویند و فعالیت‌هایی که در بخش فنی وب‌سایت انجام می‌دهید که به آن سئو تکنیکال می‌گویند، تقسیم می‌شود. علاوه بر این فعالیت‌ها عوامل دیگری هم بر سئو تاثیر دارند که سئو بیرون صفحه‌ای نام دارد، در این مقاله از غرفه‌چی قصد داریم توضیحات این بخش از سئو را به شما ارائه دهیم.

#سئو بیرون صفحه ای چیست؟

سئو بیرون صفحه‌ای یا Off Page یکی از انواع مختلف سئو است که به مجموعه تمام فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای رشد وب‌سایت خود و انتقال آن به صفحات اول گوگل انجام می‌دهید، به‌طورکلی سئو بیرون صفحه‌ای مجموعه تمام کارهایی است که برای رشد سئو وب‌سایت خود در بیرون از صفحه وب‌سایت از طریق تبلیغات و برندسازی یا عوامل دیگری که در سئوی خارجی موثر هستند انجام می‌دهید.

سئو بیرون صفحه‌ای (SEO Page Off)

#دلایل اهمیت سئوی خارجی

سئو انواع مختلفی دارد و انجام همه آن‌ها در کنار هم برای بهبود رتبه سایت لازم است، سئوی خارجی به بیشتر دیده‌شدن وب‌سایت شما کمک زیادی می‌کند و وب‌سایت شما را به افرادی که با آن آشنایی ندارند معرفی می‌کند، با این کار می‌توانید بازدیدکنندگان ثابت برای وب‌سایت خود پیدا کنید و رتبه‌ی وب‌سایت خود را در گوگل افزایش دهید.

#عوامل موثر بر سئو بیرون صفحه ای

#1. بک ‌لینک یا لینک‌های خارجی

برای اینکه بتوانید وب‌سایت خود را به افراد بیشتری معرفی کنید نیاز دارید ازلینک‌هایی خارجی استفاده کنید، برای این کار می‌توانید لینک وب‌سایت خود را در وب‌سایت‌های دیگر قرار دهید و از آن‌ها برای وب‌سایت خود بازدیدکننده و اعتبار بگیرید.

بک لینک‌ها شامل دو دسته‌ی DoFollow و NoFollow می‌شوند، بک لینک‌های DoFollow این اجازه را می‌دهند که اعتبار آن وب‌سایت به وب‌سایت شما اضافه شود، این بک لینک‌ها این اجازه را به ربات‌های گوگل می‌دهند که با دنبال‌کردن آن لینک وارد وب‌سایت شما شوند و این‌گونه اعتبار وب‌سایت دیگر به وب‌سایت شما افزوده می‌شود. اگر می‌خواهید به اعتبار وب‌سایت خود افزوده کنید بهتر است از وب‌سایت‌هایی که اعتبار بالایی دارند بک لینک بگیرید.

برای اینکه وب‌سایت خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید از لینک‌های خارجی استفاده کنید

اما بک لینک‌های NoFollow اجازه‌ی ورود ربات‌های گوگل از طریق لینک به وب‌سایت شما نمی‌دهند، نظریه‌های مختلفی در‌مورد اینکه بک لینک‌های NoFollow اعتباری به وب‌سایت شما اضافه می‌کنند یا خیر وجود دارد و برخی از سئوکاران بر این اعتقاد هستند که این بک لینک‌ها هیچ اعتباری به وب‌سایت شما اضافه نمی‌کنند؛ اما برخی دیگر معتقدند این بک لینک‌ها به اعتبار وب‌سایت شما افزوده می‌کنند‌؛ اما مقدار این اعتبار از اعتباری که بک لینک‌های DoFollow به وب‌سایت شما اضافه می‌کنند کمتر است.

#2. بازاریابی از طریق محتوای کاربردی

اگر محتوایی که برای صفحه وبلاگ وب‌سایت خود تولید می‌کنید کاربردی و جذاب باشد ممکن است سایت‌های دیگر از محتوای شما برای وب‌سایت خودشان استفاده کنند و لینک وب‌سایت شما را به‌عنوان منبع وارد کنند و از این طریق می‌توانید بازدیدکنندگان بیشتری بگیرید، اگر محتوای مفیدی تولید کنید هم از طریق سئو محتوایی وب‌سایت خود را بهینه می‌کنید هم به انتشارش در وب‌سایت‌های دیگر کمک می‌کنید.

#3. ساخت ویدیو‌های کاربردی

اگر دررابطه‌با کسب‌وکار خود ویدئو‌های آموزشی و کاربردی بسازید و آن‌ها را در پلتفرم‌هایی که مخصوص انتشار ویدئو هستند قرار دهید می‌توانید بازدیدکنندگان آن پلتفرم را از طریق لینک به وب‌سایت خود بکشانید و از امتیازهای آن استفاده کنید، این‌گونه هم می‌توانید به اعتبار وب‌سایت خود اضافه کنید هم بازدیدکنندگان ثابت برای وب‌سایت خود پیدا کنید.

با پست کردن ویدیو‌های کاربردی بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید

#4. رپورتاژ

یکی از راه‌های دریافت بک لینک رپورتاژ است، در واقع رپورتاژ نوعی تبلیغات است که نحوه عملکرد آن به این صورت است که شما به وب‌سایت هایی که رپورتاژ منتشر می‌کنند پول می‌دهید و آن وب‌سایت در یک مقاله مربوط به کسب و کار شما لینک وب‌سایت شما را قرار داده و کاربران خود را به بازدید از وب‌سایت شما دعوت و ترغیب می‌کند، رپورتاژ یکی از روش‌ها امن برای بهبود سئو وب‌سایت شما است.

#5. فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی از راه‌های افزایش بازدیدکننده سایت این است که شما در شبکات اجتماعی صفحه فعال داشته باشید، اگر در صفحه‌های خود وب‌سایت خود را تبلیغ کنید و از کاربران بخواهید از وب‌سایت شما بازدید کنند قطعاً تعداد بازدیدکنندگان شما بالا می‌رود.

#6. معرفی برند خود

شما می‌توانید از طریق تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، رادیو یا تلویزیون برند خود را به دیگران معرفی کنید، وقتی برند شما توسط مردم شناخته شود آن‌ها در مورد برند شما سرچ می‌کنند و به وب‌سایت شما می‌رسند، اگر تعداد سرچ‌های برند شما بالا باشد گوگل وب‌سایت شما را به‌عنوان وب‌سایتی که برای کاربران مفید و جذاب است می‌شناسد و سریع‌تر رتبه وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد.

#7. تبادل لینک با وب‌سایت‌های دیگر

تبادل لینک یکی از راه‌های امن و رایگان است که می‌توانید در سئو خارجی استفاده کنید، شما می‌توانید با وب‌سایت‌هایی که رتبه تقریبا خوبی دارند و موضوع آن‌ها با موضوع وب‌سایت شما مرتبط است تعامل داشته باشید و از آن‌ها بخواهید یا یکی از مقاله‌های وب‌سایت شما را با لینک منتشر کنند یا در مقاله‌های خود به سایت شما لینک بدهند و شما هم این کار را برای آن‌ها انجام دهید، با این روش می‌توانید خیلی راحت و رایگان بازدیدکنندگان خودتان را افزایش دهید.

تبادل لینک با وب‌سایت‌های دیگر یکی از روش‌های بدون هزینه برای رشد سئو است

بیشتر سئوکاران پیشنهاد می‌کنند از روش‌های ناامن مثل خرید لینک بیش از حد استفاده نکنید؛ زیرا گوگل اخیرا این کار را تشخیص می‌دهد و با انجام این کار نه‌تنها سئو وب‌سایت شما پیشرفتی نمی‌کند حتی ممکن است رتبه شما سقوط کند و قابل‌جبران نباشد.

#نتیجه‌گیری

انجام فعالیت‌های سئو بیرون صفحه‌ای علاوه بر اینکه به گوگل این باور را می‌رهد که وب‌سایت شما موردپسند کاربران قرار گرفته است، باعث می‌شود از وب‌سایت‌های دیگر هم بازدیدکننده بگیرید و اعتبار آن‌ها را به اعتبار وب‌سایت خود اضافه کنید، این نکته را در نظر بگیرید که همیشه استفاده از راه‌های قانونی، مفیدتر و بهتر از راه‌های غیرقانونی است که ریسک زیادی دارند، پس اگر به وب‌سایت خود اهمیت می‌دهید از راه‌هایی که موردپسند گوگل نیست استفاده نکنید.

دیدگاه‌ها