پلتفرم شخصی

برای افراد متخصص و هنرمند که می خواهند خود را حرفه ای ارائه کنند

پلتفرم فروشگاهی

برای فروشندگانی که متفاوت فکر می کنند و می خواهند حرفه ای بفروشند

پلتفرم کسب‌وکار

برای کسب و کارهای سنتی که علاقه‌منداند مدرن و بروز باشند

پلتفرم آموزشگاهی

برای آموزگارانی که هنر و هنرآموزان خود را دوست دارند

پلتفرم استارت‌آپی

برای تبلور ایده‌های ناب کارآفرینان در کهکشان

طراحی وب‌سایت

هویت منحصر به شما را با توجه به نیازها و بازار هدف، با یکدیگر در کهکشان می‌سازیم

خدمات سئو

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو درون و برون صفحه‌ای، استراتژی، تدوین تقویم محتوایی

خدمات گرافیکی و چندرسانه‌ای

طرح‌های گرافیکی، موشن گرافی، عکاسی، ویدیوهای تبلیغاتی و هر آنچه شما را متفاوت ارائه می‌‌‌‌‌دهد

تولید و مدیریت محتوا

مدیریت صفحات مجازی و برنامه‌ریزی مدون برای تولید محتوای مفید و جذاب

مشاوره تأمین نیازها

مشاوره و راهنمایی جهت دریافت مجوزها و الزامات مورد نیاز جهت رسمی شدن هویت اینترنتی شما

طراحی اختصاصی

طراحی کاملاً اختصاصی، پایه‌ریزی شده متناسب با برند و هم‌راستا با اهداف و جامعه هدف شما

خدمات سرور و دامنه

تأمین فضای مورد نیاز، ترافیک بی‌نهایت، خدمات دامنه و سیستم ایمیلینگ حرفه‌ای

مدیریت آسان

با کاربردی آسان، جذاب و دسترسی بدون محدودیت، همه چیز تحت کنترل شماست

کاربران و دسترسی

یکپارچه سازی افراد شامل مشتریان، همکاران و مدیران با امکان تعیین سطوح دسترسی

ارتباط سازنده با مخاطبان

ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و ...

فروش حرفه‌ای

فروش فیزیکی و دیجیتال، انبارداری و تعیین موجودی کالاها، مدیریت سفارشات و ...

حسابداری مدرن

آنلاین با سیستم چند ارزی، صورتحساب محور، تعیین اعتبارات و کیف پول مجازی

پلفترم انتشار

انتشار آسان نوشته، عکس، آهنگ، آلبوم، پادکست، ویدئو و هر آنچه می‌خواهید ارائه کنید

گزارش کامل

گزارش کامل و گرافیکی از تمامی قسمت‌های پلتفرم و هرآنچه با آن سر و کار دارید

امنیت

پیش‌بینی و رفع آسیب پذیری‌های وب، مجوز SSL و کدنویسی استاندارد

پشتیبانی آنلاین

سیستم تیکتینگ و دپارتمان‌ محور، استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان

بازاریابی شبکه‌ای

پیاده‌سازی ساختار بازار‌یابی شبکه‌ای جهت فروش محصولات و خدمات مختلف شما توسط کاربرانتان

چند زبانه

امکان تعریف زبان‌های گوناگون برای معرفی ، بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف

اتصال به پلفترم‌ها با API

اتصال به انواع سرویس‌های اینترنتی مانند درگاه‌های پرداخت، شرکت‌های پستی و هر API مورد نیاز شما

سئو کلاه سفید (White Hat) و رشد انفجاری فقط با 7 تکنیک ساده

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

جدا کننده هدر
سئو کلاه سفید (White Hat) و رشد انفجاری فقط با 7 تکنیک ساده
۱ ماه پیش
سئو کلاه سفید شامل تمام فعالیت‌های مورد تایید گوگل است که برای دستیابی به رتبه‌ی بالا استفاده می‌شوند. در این مقاله سئو کلاه سفید و تکنیک‌های آن را بررسی کردیم

کسب رتبه‌های بالا در نتایج موتورهای جستجو به انجام فعالیت‌های درست و اصولی وابسته است. الگوریتم‌های گوگل به شما کمک می‌کنند که روش‌های درست و اصولی برای رشد و پیشرفت سئو وب‌سایت خود را شناسایی کنید و آن‌ها را به کار ببرید. اگر از تکنیک‌هایی که مورد تایید گوگل هستند استفاده کنید می‌توانید سئو وب‌سایت خود را بالا ببرید. در این مقاله می‌خواهیم تکنیک‌های سئو کلاه سفید را مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه همراه ما باشید.

#سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید (White Hat SEO) شامل تمام فعالیت‌ها و تکنیک‌هایی است که مورد تایید گوگل قرار گرفته‌اند. یه عبارتی دیگر سئو کلاه سفید، عمل کردن به الگوریتم‌ها و دستورات موتورهای جستجو مخصوصا گوگل است. اگر طبق الگوریتم‌های گوگل پیش بروید می‌توانید رتبه وب‌سایت خود را با روش‌های درست افزایش دهید. سئو وب‌سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و گوگل به تک تک این عوامل توجه می‌کند. ربات‌های گوگل هرروزه در حال آنالیز صفحات مختلف وب هستند. این ربات‌ها به سادگی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه را تشخیص داده و بر اساس آن‌ها وب‌سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند.

سئو کلاه سفید (SEO Hat White)

#مزایای سئو کلاه سفید

#1. افزایش بازدید

با انجام فعالیت‌های درست و مورد تایید گوگل می‌توانید از گوگل امتیاز دریافت کنید و رتبه وب‌سایت خود را افزایش دهید. وقتی رتبه وب‌سایت شما افزایش پیدا کند و به صفحات اول گوگل منتقل شود، توسط کاربران بیشتری دیده می‌شود. با افزایش دیده شدن وب‌سایت توسط کاربران، احتمال کلیک بیشتر می‌شود و کاربران بیشتری وارد وب‌سایت شما می‌شوند.

#2. افزایش فروش

در پاراگراف قبل گفتیم تکنیک‌های سئو کلاه سفید باعث افزایش بازدید وب‌سایت می شوند. نکته‌ای که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم این است که با افزایش بازدیدکنندگان وب‌سایت، مشتریان هم افزایش پیدا می‌کنند. با افزایش مشتریان و افزایش فروش، سود دریافتی شما بیشتر می‌شود و کسب‌وکارتان پیشرفت می‌کند.

#3. جریمه نشدن از طرف گوگل

در مقاله سئو کلاه سیاه گفتیم که با انجام تکنیک‌های سئو کلاه سیاه، وب‌سایت توسط گوگل جریمه‌می‌شود. در سئو کلاه سفید از آن‌جایی که تمام فعالیت‌های شما مورد تایید گوگل است توسط گوگل جریمه نمی‌شوید. با انجام تکنیک‌های سئو کلاه سفید نه تنها سئو وب‌سایت خود را افزایش می‌دهید، بلکه از سقوط رتبه وب‌سایت جلوگیری می‌کنید.

#4. رسیدن به نتیجه در زمان کم

وقتی فعالیت‌هایی که برای افزایش رتبه وب‌سایت انجام می‌دهید مورد تایید گوگل باشند در مدت زمان کمتری به نتیجه می‌رسید. گوگل با توجه به تکنیک‌های سئو کلاه سفید به وب‌سایت شما امتیاز می‌دهد و سریع‌تر رتبه وب‌سایت را افزایش می‌دهد. در مقابل، با انجام تکنیک‌های سئو کلاه سیاه نه تنها به نتیجه نمی‌رسید بلکه جریمه هم می‌شوید.

#5. دستیابی به رتبه‌های بالا

تکنیک‌های سئو کلاه سفید کمک زیادی به افزایش رتبه وب‌سایت می‌کنند. شما می‌توانید با انجام این تکنیک‌ها رتبه وب‌سایت خود را افزایش دهید و نگران سقوط آن نباشید. اگر به طور مدام تکنیک‌های سئو کلاه سفید را انجام دهید مطمئنا به رتبه‌های بالا دست پیدا می‌کنید. با انجام فعالیت‌های سئو کلاه سفید وب‌سایت خود را از ریسک دور کنید و با خیال راحت به فعالیت ادامه دهید.

#تکنیک‌های سئو کلاه سفید

#1. انتخاب اصولی کلمات کلیدی

برای این‌که بتوانید رتبه وب‌سایت خود را با استفاده از تکنیک‌های سئو کلاه سفید افزایش دهید باید کلمات کلیدی وب‌سایت را با دقت زیادی انتخاب کنید. انتخاب اصولی کلمات کلیدی از مهم‌ترین بخش‌‌های سئو کلاه سفید است. شما باید سعی کنید کلمات کلیدی وب‌سایت خود را کاملا مطابق با موضوع وب‌سایت و کسب‌وکارتان انتخاب کنید. استفاده از کلمات کلیدی غیر مرتبط می‌تواند تاثیر بدی روی سئو وب‌سایت شما داشته باشد.

#2. تولید محتوای با کیفیت

محتوایی که در وب‌سایت خود منتشر می‌کنید باید با کیفیت و کاربردی باشد. برای این‌که بتوانید محتوایی کاربردی تولید کنید در مرحله اول باید نیاز کاربران خود را شناسایی کنید و بدانید به چه محتوایی بیشتر علاقه دارند. با این‌کار شما می‌توانید بر اساس علایق و نیازهای آن‌ها تولید محتوا کنید و رضایت آن‌ها را جلب کنید. جلب رضایت کاربران باعث می‌شود آن‌ها وب‌سایت شما را ترک نکنند‌ و زمان بیشتری را در وب‌سایت سپری کنند. این موضوع باعث رشد وب‌سایت شما می‌شود.

#3. بالا بردن سرعت وب‌سایت

کاربران برای لود شدن صفحه وب‌سایت منتظر نمی‌مانند و اگر باز شدن صفحه زمان‌بر شود سریعا وب‌سایت را ترک می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود گوگل وب‌سایت شما را غیرکاربردی شناسایی کند. گوگل اهمیت زیادی به نظر و رضایت کاربران می‌دهد، این یعنی وب‌سایتی که بیشتر رضایت کاربران را جلب کند رضایت گوگل را هم جلب کرده است. با افزایش سرعت لود وب‌سایت رضایت کاربران را جلب می‌کنید، در این صورت گوگل وب‌سایت شما را کاربردی در نظر می‌گیرد.

#4. رعایت استاندارد‌های گوگل

همانطور که پیش‌تر گفتیم گوگل الگوریتم‌هایی ارائه می‌دهد که باعث رشد و پیشرفت سئو وب‌سایت می‌شوند. شما با انجام این الگوریتم‌ها و رعایت تمام استانداردهای مورد تایید گوگل می‌توانید نظر گوگل را جلب کنید و رتبه وب‌سایت خود را افزایش دهید. اگر تمام این استانداردها را رعایت کنید از گوگل امتیاز می‌گیرید و سریع‌تر به رتبه‌های بالا دست پیدا می‌کنید.

با رعایت الگوریتم‌های گوگل می‌توانید رتبه وب‌سایت خود را افزایش دهید

#5. ریسپانسیو کردن وب‌سایت

ریسپانسیو (Responsive) بودن وب‌سایت به معنی بهینه بودن وب‌سایت برای سیستم عامل‌های مختلف است. یعنی وب‌سایت شما باید در دستگاه‌های مختلف از جمله کامپیوتر و لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه به خوبی نمایش داده شود. از آن‌جایی که بیش از 95 درصد از کاربران از طریق تلفن همراه سرچ انجام می‌دهند باید طراحی تلفن همراه را جدی بگیرید.

#6. لینک سازی اصولی

با لینک سازی درست و بدون ریسک می‌توانید بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را افزایش دهید. باید توجه داشته باشید لینک سازی باید طبیعی باشد و نباید از بک لینک‌های پولی استفاده کنید زیرا این‌کار یکی از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه شناخته می‌شود.

#7. بروزرسانی مرتب محتواها

سعی کنید هر چند وقت یک‌بار محتواهایی که در وب‌سایت خود منتشر کرده‌اید را بروزرسانی کنید و مطالب جدیدی به آن‌ها استفاده کنید. کاربران به محتواهای جدیدتر توجه بیشتری دارند و روی آن‌ها کلیک می‌کنند. اگر محتواهای خود را بروزرسانی نکنید و تاریخ آن‌ها قدیمی بماند احتمال این‌که کاربران روی وب‌سایت شما کلیک کنند کاهش می‌یابد.

#جمع‌بندی

افزایش رتبه وب‌سایت و دستیابی به رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو ملزم به انجام فعالیت‌های خاصی است. این فعالیت‌های بدون ریسک و تایید شده توسط گوگل را سئو کلاه سفید می‌نامند. با استفاده از سئو کلاه سفید می‌توانید وب‌سایت خود را به صفحات اول گوگل منتقل کنید و بازدیدهای وب‌سایت خود را افزایش دهید. در این مقاله 7 تکنیک سئو کلاه سفید که بر سئو وب‌سایت تاثیر می‌گذارند را بررسی کرده‌ایم. اگر سوالی در مورد سئو کلاه سفید دارید در قسمت نظرات برای ما بنویسید، کارشناسان ما در اسرع وقت سوالات شما را پاسخ می‌دهند.

دیدگاه‌ها