پلتفرم شخصی

برای افراد متخصص و هنرمند که می خواهند خود را حرفه ای ارائه کنند

پلتفرم فروشگاهی

برای فروشندگانی که متفاوت فکر می کنند و می خواهند حرفه ای بفروشند

پلتفرم کسب‌وکار

برای کسب و کارهای سنتی که علاقه‌منداند مدرن و بروز باشند

پلتفرم آموزشگاهی

برای آموزگارانی که هنر و هنرآموزان خود را دوست دارند

پلتفرم استارت‌آپی

برای تبلور ایده‌های ناب کارآفرینان در کهکشان

طراحی وب‌سایت

هویت منحصر به شما را با توجه به نیازها و بازار هدف، با یکدیگر در کهکشان می‌سازیم

خدمات گرافیکی و چندرسانه‌ای

طرح‌های گرافیکی، موشن گرافی، عکاسی، ویدیوهای تبلیغاتی و هر آنچه شما را متفاوت ارائه می‌‌‌‌‌دهد

مشاوره تأمین نیازها

مشاوره و راهنمایی جهت دریافت مجوزها و الزامات مورد نیاز جهت رسمی شدن هویت اینترنتی شما

تولید و مدیریت محتوا

مدیریت صفحات مجازی و برنامه‌ریزی مدون برای تولید محتوای مفید و جذاب

خدمات سئو

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو درون و برون صفحه‌ای، استراتژی، تدوین تقویم محتوایی

طراحی اختصاصی

طراحی کاملاً اختصاصی، پایه‌ریزی شده متناسب با برند و هم‌راستا با اهداف و جامعه هدف شما

خدمات سرور و دامنه

تأمین فضای مورد نیاز، ترافیک بی‌نهایت، خدمات دامنه و سیستم ایمیلینگ حرفه‌ای

مدیریت آسان

با کاربردی آسان، جذاب و دسترسی بدون محدودیت، همه چیز تحت کنترل شماست

کاربران و دسترسی

یکپارچه سازی افراد شامل مشتریان، همکاران و مدیران با امکان تعیین سطوح دسترسی

ارتباط سازنده با مخاطبان

ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و ...

فروش حرفه‌ای

فروش فیزیکی و دیجیتال، انبارداری و تعیین موجودی کالاها، مدیریت سفارشات و ...

حسابداری مدرن

آنلاین با سیستم چند ارزی، صورتحساب محور، تعیین اعتبارات و کیف پول مجازی

پلفترم انتشار

انتشار آسان نوشته، عکس، آهنگ، آلبوم، پادکست، ویدئو و هر آنچه می‌خواهید ارائه کنید

گزارش کامل

گزارش کامل و گرافیکی از تمامی قسمت‌های پلتفرم و هرآنچه با آن سر و کار دارید

امنیت

پیش‌بینی و رفع آسیب پذیری‌های وب، مجوز SSL و کدنویسی استاندارد

پشتیبانی آنلاین

سیستم تیکتینگ و دپارتمان‌ محور، استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان

بازاریابی شبکه‌ای

پیاده‌سازی ساختار بازار‌یابی شبکه‌ای جهت فروش محصولات و خدمات مختلف شما توسط کاربرانتان

چند زبانه

امکان تعریف زبان‌های گوناگون برای معرفی ، بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف

اتصال به پلفترم‌ها با API

اتصال به انواع سرویس‌های اینترنتی مانند درگاه‌های پرداخت، شرکت‌های پستی و هر API مورد نیاز شما

استارتاپ چیست؟ همه چیز درباره‌ی استارتاپ به زبان ساده

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

جدا کننده هدر
استارتاپ چیست؟ همه چیز درباره‌ی استارتاپ به زبان ساده
۳ هفته پیش
اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان ماندگار باشد بهتر است به فکر راه اندازی استارتاپ باشید، اگر می‌خواهید با استارتاپ و ویژگی‌هایش آشنا شوید این مطلب غرفه چی برای شماست!

امروزه استارتاپ‌های زیادی در حوزه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، شاید با شنیدن کلمه استارتاپ متوجه معنی آن نشوید؛ اما مطمئن باشید در طول روز با استارتاپ‌های زیادی سروکار دارید، یا شاید هم خودتان صاحب یک استارتاپ باشید، اگر می‌خواهید اطلاعات زیادی راجع به استارتاپ به دست بیاورید در این مقاله از غرفه‌چی همراه ما باشید.

#استارتاپ چیست؟

استارتاپ یا به لاتین Startup که به معنی شرکت نوپا است را برای کسب‌وکار‌ها یا شرکت‌های نوپا و تازه تاسیس به کار می‌برند، شاید بتوانیم بگوییم هر کسب‌وکار یا شرکت نوپایی که یک محصول دارای نقص را به شکل بی‌نقصی ارتقا و ارائه دهد به‌گونه‌ای که قابل‌جایگزینی نباشد یک استارتاپ است، البته تعاریف استارتاپ از نظر افراد و سازمان‌های مختلف تفاوت‌های زیادی با هم دارند، به طور مثال کلمه استارتاپ در دیکشنری وبستر کسب‌وکار نوپا معنی شده است، یعنی هر کسب‌وکاری که تازه‌تأسیس باشد یک استارتاپ است، مرکز کسب‌وکارهای کوچک آمریکا کسب‌وکاری را استارتاپ می‌داند که حتما بر اساس تکنولوژی باشد و قابلیت رشد بالایی داشته باشد.

استارتاپ (Startup)

#ویژگی‌های استارتاپ

#1. قابلیت رشد بالا

استارتاپ‌هایی که خدمات و امکانات خاصی دارند که کاربران نمی‌توانند آن‌ها را نادیده بگیرند زودتر از دیگر کسب‌وکارها رشد و پیشرفت می‌کنند و سیر رشد و پیشرفت آن‌ها صعودی است، بدیهی است که اگر محصول خوبی داشته باشید می‌توانید زودتر خود را به کاربران معرفی کنید و محصول خود را به فروش برسانید.

#2. تعهد بالا

اگر قصد شروع فعالیت استارتاپی را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که استارتاپ برای رشد و پیشرفت نیازمند تلاش بی‌وقفه، صبر و حوصله است، اگر می‌خواهید استارتاپ موفقی داشته باشید باید برای آن تلاش کنید، اگر به طور مستمر برای رشد استارتاپ خود تلاش می‌کنید مطمئن باشید استارتاپ شما موفق می‌شود.

برای پیشرفت باید تعهد و استمرار داشته باشید

#3. سابقه فعالیت

طبیعی است که هرچه عمر یک کسب‌وکار بیشتر باشد میزان اعتماد‌ها به آن بیشتر است، پس اگر قصد دارید فعالیت خود را به‌‌عنوان استارتاپ شروع کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که در مدت‌زمان خیلی کوتاه نمی‌توانید به موفقیت‌های بزرگ برسید و به تلاش و گذر زمان نیاز دارید.

#4. رفع مشکلات

معمولا استارتاپ‌ها محصولات را نقص یابی می‌کنند و سعی می‌کنند این نقص‌ها را از بین ببرند تا محصول کارایی بیشتری داشته باشد و کاربر از کارکردن با آن محصول تجربه خوبی به دست بیاورد، ازاین‌رو استارتاپ‌ها باید تلاش کنند کالا و خدماتی که ارائه می‌دهند باعث رفع مشکلات و حل مسائل کاربران شود.

#5. کار تیمی

تولید یک محصول بی‌نقص که بتواند راه‌حلی برای مشکلات کاربران باشد کار آسانی نیست و به‌وقت و انرژی زیادی نیاز دارد، انجام تمام فعالیت‌های مربوط به استارتاپ از عهده‌ی یک نفر بر نمی‌آید و لازم است فعالیت‌ها دسته‌بندی شوند و به‌صورت گروهی انجام شوند.

برای ارتقای استارتاپ خود باید یک تیم عالی بسازید

#طراحی وب‌سایت برای استارتاپ

همه ما می‌دانیم که امروزه اکثر کسب‌وکارها به سمت فروش آنلاین و اینترنتی رفته‌اند و فروش خود را از این طریق بالا برده‌اند، همان‌طور که می‌دانید فروش بالا رابطه مستقیمی با رشد و پیشرفت کسب‌وکار دارد پس باید توجه داشته باشید که اگر فروش خوبی نداشته باشید نمی‌توانید استارتاپ موفقی داشته باشید، برای فروش محصولات از طریق اینترنت بهترین انتخاب راه‌اندازی یک وب‌سایت است، با راه‌اندازی وب‌سایت علاوه بر اینکه می‌توانید محصولات خود را به فروش برسانید، یک پلتفرم عالی و کامل برای مدیریت استارتاپ خود و فعالیت‌ها دارید که به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

#استارتاپ‌های خانگی

در سال‌های اخیر هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار جدید بسیار بالا رفته و کسی که می‌خواهد یک کسب‌وکار راه بیندازد باید هزینه‌های زیادی پرداخت کند، اما خیلی از کسانی که می‌خواستند یک کسب‌وکار راه بیندازند به این فکر افتادند که بجای پرداخت هزینه‌های زیاد برای مکان بهتر است یک استارتاپ خانگی راه بیندازند و از طریق اینترنت محصولات خود را به فروش برسانند، استارتاپ خانگی می‌تواند شامل فروش اینترنتی لباس، صنایع‌دستی، وسایل دکوری و … باشد.

برای به فروش رساندن هنر دستتان بهترین راهکار راه اندازی استارتاپ خانگی است

#معرفی استارتاپ‌های ایرانی

خیلی از شما تابه‌حال از استارتاپ‌های ایرانی زیادی خرید کرده‌اید اما شاید تا به الان نمی‌دانستید که یک استارتاپ هستند، استارتاپ‌های ایرانی در زمینه‌های مختلفی مشغول فعالیت هستند و بعضی از آن‌ها طرف‌داران و کاربران زیادی پیدا کرده‌اند، اگر بخواهیم تعدادی از استارتاپ‌های موفق ایرانی را نام ببریم می‌توانیم به دیجی‌کالا، آپارات، اسنپ، دیوار، بازار و ترب اشاره کنیم که همه شما قطعا حتی یک‌بار هم شده از آن‌ها استفاده کرده‌اید.

#استارتاپ یونیکورن چیست؟

استارتاپ یونیکورن (Unicorn Startup) به کسب‌وکارهایی می‌گویند که درآمد آن‌ها حداقل یک میلیون دلار آمریکا باشد، یونیکورن یا همان تک‌شاخ یک موجود افسانه‌ای است و علت نام‌گذاری این استارتاپ هم همین است که دستیابی به استارتاپ یونیکورن برای صاحبان استارتاپ یک رویا و آرزو است، شاید با خودتان فکر کنید باتوجه‌به این مبلغ هیچ استارتاپ یونیکورنی وجود ندارد، اما باید بگوییم که حدود 1100 استارتاپ یونیکورن در دنیا وجود دارد که توانسته‌اند به این درآمد برسند.

استارتاپ یونیکورن (Startup Unicorn)

#دریافت ویزا با استارتاپ

امروزه خیلی از کشورهای مطرح به افرادی که قصد راه‌اندازی استارتاپ با ایده خاص دارند ویزای استارتاپی می‌دهند، این ویزا در واقع برای اقامت موقت است و کشورها این کار را به‌منظور افزایش سرمایه و پیشرفت اقتصاد در کشور انجام می‌دهند، کسانی که قصد راه‌اندازی استارتاپ داشته باشند و ایده آن‌ها خاص باشد می‌توانند به این کشورها درخواست ویزا دهند و از خدمات و امکاناتی که آن کشور در نظر گرفته است استفاده کنند، اگر بخواهیم چند کشور مطرح در این زمینه را نام ببریم می‌توانیم به کشورهای کانادا، انگلستان، فنلاند و هلند اشاره کنیم که در ادامه توضیحاتی در مورد آن‌ها ارائه می‌کنیم.

#1. ویزای استارتاپ کانادا

کشور کانادا به جذب افراد نوآور با ایده‌های خاص روی آورده و نگاهی بلندمدت روی این قضیه دارد، افرادی که قصد شروع کسب‌وکار استارتاپی دارند می‌توانند به همراه خانواده به این کشور درخواست اقامت بدهند.

#2. ویزای استارتاپ انگلستان

برای اینکه بتوانید ویزای استارتاپ انگلستان را دریافت کنید نیازی نیست شرایط خاص و سرمایه زیادی داشته باشید همین که ایده شما خاص و نوآورانه باشد و به زبان انگلیسی مسلط باشید می‌توانید به این کشور درخواست ویزای استارتاپ دهید.

#3. ویزای استارتاپ فنلاند

اگر قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارید مطمئن‌ترین و بهترین راهی که پیش روی شما قرار دارد دریافت ویزای استارتاپ فنلاند است؛ زیرا به شرایط خاص و داشتن مدرک زبان نیازی ندارید.

مهاجرت با ویزای استارتاپی

#4. ویزای استارتاپ هلند

کشور هلند به‌منظور پیشرفت کسب‌وکارهای نوآورانه و جذب کارآفرین در این کشور به کسانی که ایده‌های خاص و نوآورانه دارند یک سال فرصت می‌دهد که استارتاپ خود را در این کشور راه‌اندازی کنند و بعد از آن این افراد می‌توانند به طور خوداشتغالی درخواست اقامت دهند.

#کلام آخر

در این مقاله مفهوم استارتاپ و ویژگی‌های آن را برای شما شرح دادیم، راه‌اندازی استارتاپ برای کسانی که قصد دارند در دنیای کار پیشرفت داشته باشند فرصت خوبی است و به آن‌ها این اجازه را می‌دهد که وارد مرحله جدیدی شوند، ازآنجایی‌که استارتاپ طرف‌داران زیادی پیدا کرده روی خیلی از کسب‌وکارها تاثیر گذاشته است به‌گونه‌ای که می‌توان گفت کسب‌وکارها را به سمت‌وسوی جدیدی می‌کشاند.

دیدگاه‌ها