پلتفرم شخصی

برای افراد متخصص و هنرمند که می خواهند خود را حرفه ای ارائه کنند

پلتفرم فروشگاهی

برای فروشندگانی که متفاوت فکر می کنند و می خواهند حرفه ای بفروشند

پلتفرم کسب‌وکار

برای کسب و کارهای سنتی که علاقه‌منداند مدرن و بروز باشند

پلتفرم آموزشگاهی

برای آموزگارانی که هنر و هنرآموزان خود را دوست دارند

پلتفرم استارت‌آپی

برای تبلور ایده‌های ناب کارآفرینان در کهکشان

طراحی وب‌سایت

هویت منحصر به شما را با توجه به نیازها و بازار هدف، با یکدیگر در کهکشان می‌سازیم

خدمات سئو

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو درون و برون صفحه‌ای، استراتژی، تدوین تقویم محتوایی

خدمات گرافیکی و چندرسانه‌ای

طرح‌های گرافیکی، موشن گرافی، عکاسی، ویدیوهای تبلیغاتی و هر آنچه شما را متفاوت ارائه می‌‌‌‌‌دهد

تولید و مدیریت محتوا

مدیریت صفحات مجازی و برنامه‌ریزی مدون برای تولید محتوای مفید و جذاب

مشاوره تأمین نیازها

مشاوره و راهنمایی جهت دریافت مجوزها و الزامات مورد نیاز جهت رسمی شدن هویت اینترنتی شما

طراحی اختصاصی

طراحی کاملاً اختصاصی، پایه‌ریزی شده متناسب با برند و هم‌راستا با اهداف و جامعه هدف شما

خدمات سرور و دامنه

تأمین فضای مورد نیاز، ترافیک بی‌نهایت، خدمات دامنه و سیستم ایمیلینگ حرفه‌ای

مدیریت آسان

با کاربردی آسان، جذاب و دسترسی بدون محدودیت، همه چیز تحت کنترل شماست

کاربران و دسترسی

یکپارچه سازی افراد شامل مشتریان، همکاران و مدیران با امکان تعیین سطوح دسترسی

ارتباط سازنده با مخاطبان

ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و ...

فروش حرفه‌ای

فروش فیزیکی و دیجیتال، انبارداری و تعیین موجودی کالاها، مدیریت سفارشات و ...

حسابداری مدرن

آنلاین با سیستم چند ارزی، صورتحساب محور، تعیین اعتبارات و کیف پول مجازی

پلفترم انتشار

انتشار آسان نوشته، عکس، آهنگ، آلبوم، پادکست، ویدئو و هر آنچه می‌خواهید ارائه کنید

گزارش کامل

گزارش کامل و گرافیکی از تمامی قسمت‌های پلتفرم و هرآنچه با آن سر و کار دارید

امنیت

پیش‌بینی و رفع آسیب پذیری‌های وب، مجوز SSL و کدنویسی استاندارد

پشتیبانی آنلاین

سیستم تیکتینگ و دپارتمان‌ محور، استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان

بازاریابی شبکه‌ای

پیاده‌سازی ساختار بازار‌یابی شبکه‌ای جهت فروش محصولات و خدمات مختلف شما توسط کاربرانتان

چند زبانه

امکان تعریف زبان‌های گوناگون برای معرفی ، بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف

اتصال به پلفترم‌ها با API

اتصال به انواع سرویس‌های اینترنتی مانند درگاه‌های پرداخت، شرکت‌های پستی و هر API مورد نیاز شما

افزایش ترافیک با کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

جدا کننده هدر
افزایش ترافیک با کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords)
۲ روز پیش
کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keyword) باعث می‌شوند بازدیدها و فروش وب‌سایت کسب‌وکارها افزایش پیدا کند. در این مقاله لانگ تیل کیورد را مورد بررسی قراردادیم

در مقالات قبلی در مورد انواع مختلف سئو و اهمیت هر یک از آن‌ها صحبت کردیم. سئو محتوایی یکی از انواع سئو است که نقش پررنگی در افزایش بازدیدهای وب‌سایت و افزایش فروش ایفا می‌کند. رقابت در سئو محتوایی زیاد است و ما باید با روش‌های مختلفی سعی کنیم عملکرد بهتری نسبت به رقیبان خود داشته باشیم. استفاده از لانگ تیل کیورد به ما کمک می‌کند در سئو محتوایی عملکرد بهتری داشته باشیم و زودتر به نتیجه برسیم. در این مقاله قصد داریم در مورد لانگ تیل کیورد و اهمیت آن در سئو صحبت کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

#لانگ تیل کیورد چیست؟

لانگ تیل کیورد (Long Tail Keywords) در فارسی به معنی کلمات کلیدی طولانی است و به آن‌ها کلمات کلیدی دم بلند یا کلمات کلیدی دنباله‌دار نیز گفته می‌شود. لانگ تیل کیورد‌ها عباراتی هستند که معمولا از چندین کلمه تشکیل می‌شوند. لانگ تیل کیورد‌ها حداقل 3 کلمه‌ای هستند. کلمات کلیدی طولانی نرخ تبدیل بالایی دارند و باعث افزایش فرش می‌شوند. کلمات کلیدی طولانی نشان‌دهنده‌ی هدف اصلی کاربر از سرچ کردن هستند به همین دلیل احتمال اینکه به مشتری شما تبدیل شوند زیاد است. با استفاده از کلمات کلیدی طولانی می‌توانید در مدت زمان کمتری به نتیجه‌ی دلخواه خود در سئو و فروش برسید.

کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keyword)

#دلایل اهمیت لانگ تیل کیورد

#1. رقابت کمتر

رقابت در کلمات کلیدی طولانی بسیار آسان‌تر از کلمات کلیدی کوتاه تک کلمه‌ای یا دو کلمه‌ای است. اکثر وب‌سایت‌ها روی کلمات کلیدی کوتاه کار می‌کنند به همین دلیل سختی این کلمات کلیدی افزایش پیدا می‌کند. سختی کلمات کلیدی طولانی به دلیل اینکه کمتر به آن‌ها پرداخته می‌شود کمتر است و بازدید گرفتن با آن‌ها راحت‌تر است. کلمات کلیدی طولانی می‌توانند کاربران را مستقیم به وب‌سایت شما هدایت کنند و شانس شما را برای فروش محصولات خود افزایش دهند.

#2. افزایش بازدید

همانطور که گفتیم، کلمات کلیدی طولانی هدف اصلی کاربر از سرچ کردن هستند و سختی کمتری دارند. به طور مثال وقتی شما روی یک عبارت و کلمه کلیدی طولانی کار کرده‌اید، کاربر با سرچ آن اول با وب‌سایت شما مواجه می‌شود و احتمال اینکه وب‌سایت شما را باز کند زیاد است. با این اتفاق بازدیدهای وب‌سایت شما افزایش پیدا می‌کنند. اگر کلمات کلیدی طولانی را جدی بگیرید و روی آن‌ها کار کنید می‌توانید رتبه‌ی خوبی در گوگل کسب کنید.

#3. افزایش فروش

وقتی کاربران وب‌سایت شما را باز کنند احتمال اینکه از شما خرید کنند افزایش پیدا می‌کند. لانگ تیل کیورد‌ها برای بازاریابی دیجیتال(Digital Marketing) مناسب هستند و به راحتی باعث افزایش فروش کسب‌وکار شما می‌شوند. کاربران با سرچ کلمات کلیدی طولانی نشان می‌دهند محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند و آماده‌ی خرید هستند. با این شرایط شانس شما برای فروش محصول خود افزایش پیدا می‌کند زیرا نیاز نیست کاربران را قانع کنید که این محصول خوب است و نیاز شما را برطرف می‌کند. این یعنی شما یک مرحله برای فروش محصول خود جلو افتاده‌اید.

#چرا لانگ تیل کیورد برای سئو وب‌سایت اهمیت دارد؟

می‌دانیم که سئو وب‌سایت اهمیت زیادی برای افزایش فروش و بقای کسب‌وکار ما دارد. برای اینکه بتوانیم سئو وب‌سایت خود را بهبود دهیم باید فعالیت‌هایی انجام دهیم. یکی از این فعالیت‌ها استفاده از کلمات کلیدی طولانی یعنی همان لانگ تیل کیورد‌ها است. کلمات کلیدی طولانی سریع‌تر شما را به هدف خود برای بهبود سئو وب‌سایت می‌رسانند و سختی کمتری دارند. با کار کردن روی کلمات کلیدی طولانی حتی اگر وب‌سایت تازه کاری داشته باشید در نتایج اول گوگل نمایش داده می‌شوید. این موضوع باعث می‌شود کاربران بیشتری روی وب‌سایت شما کلیک کنند. هرچه تعداد کلیک‌ها افزایش پیدا کند سئو و رتبه وب‌سایت شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

#چگونه کلمات کلیدی طولانی را پیدا کنیم؟

شما می‌توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی رقبای خود را زیر نظر بگیرید و ببینید در چه کلماتی رتبه بالا کسب کرده‌اند. با این کار می‌توانید کلمات کلیدی پر سرچ را پیدا کنید و روی آن‌ها کار کنید. همچنین می‌توانید در کامنت‌های وبلاگ‌ها و سوالات متداول کاربران کلمات کلیدی را پیدا کنید. پاسخ به سوالات و دغدغه‌های کاربران باعث می‌شود کاربران مدت زمان طولانی‌تری را در وب‌سایت شما سپری کنند و سئو وب‌سایت شما افزایش پیدا کند. یکی دیگر از روش‌ها برای پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی، استفاده از ابزارهای مناسب برای این کار است. در ادامه چند ابزار مهم و کاربردی برای پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی را به شما معرفی می‌کنیم.

#ابزارهای مناسب برای پیدا کردن لانگ تیل کیوردها

  • Ahrefs Keywords Explorer

  • Google Search Console

  • HubSpot

  • Semrush

  • KWFinder

استفاده از کلمات کلیدی طولانی باعث بهبود سئو و افزایش بازدید می‌شود

#چگونه از لانگ تیل کیورد‌ها استفاده کنیم؟

#1. استفاده در عنوان‌ها

استفاده از کلمات کلیدی طولانی در عنوان (Title) مقاله باعث می‌شود کاربران با خواندن آن وارد وب‌سایت شما شوند. در نتایج جستجوی گوگل اولین چیزی که کاربران می‌بینند عنوان مقاله‌ی شما است پس وجود لانگ تیل کیورد در عنوان مقاله ضروری است. کاربران با دیدن عنوان مقاله به این نتیجه می‌رسند که مقاله برای آن‌ها کاربردی است یا کاربردی نیست.

#2. استفاده در هدینگ‌ها

از آنجایی که کاربران سوالات خود را با ترتیب‌های مختلفی سرچ می‌کنند بهتر است در هدینگ‌های مقاله خود از ترتیب‌های مختلف کلمات استفاده کنید. با این کار کاربران کلمات را با هر ترتیبی که سرچ کنند وب‌سایت شما برای آن‌ها نمایش داده می‌شود. کاربران هنگام باز کردن یک محتوا به هدینگ‌های آن نگاه می‌کنند و به کاربردی بودن محتوا پی می‌برند. اگر از کلمات کلیدی طولانی در هدینگ مقالات خود استفاده کنید باعث می‌شوید کاربران محتوای شما را مطالعه کنند و زمان بیشتری را در وب‌سایت شما سپری کنند.

#3. استفاده در متن

استفاده از کلمات کلیدی طولانی مشابه استفاده از کلمات کلیدی کوتاه است. شما باید در متن محتوای خود به تعداد استاندارد از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید. استفاده از ترتیب‌های مختلف کلمات لانگ تیل کیورد‌ها در متن باعث می‌شود رتبه صفحه شما در نتایج جستجو افزایش پیدا کند.

#4. استفاده در لینک‌های داخلی

هنگامی که می‌خواهید از مقالات وب‌سایت خود به مقالاتی با کلمات کلیدی طولانی لینک دهید از ترکیب‌های مختلف کلمات استفاده کنید. با این کار هم تنوع لینک‌های داخلی وب‌سایت شما افزایش پیدا می کند هم بازدیدهای صفحات وبلاگ شما بیشتر می‌شوند.

#جمع‌بندی: استفاده از کلمات کلیدی بلند روشی برای بهبود سئو

کلمات کلیدی بلند که به آن‌ها کلمات کلیدی دم دراز نیز می‌گویند به افزایش بازدیدهای وب‌سایت ما کمک می‌کنند. از آنجایی که کلمات کلیدی طولانی هدف اصلی کاربران از سرچ کردن را نشان می‌دهند، باعث افزایش فروش می‌شوند. در این مقاله فهمیدیم استفاده از کلمات کلیدی طولانی باعث می‌شود سریع‌تر به نتیجه‌ی دلخواه خود در سئو وب‌سایت برسیم. اگر سوالی در مورد لانگ تیل کیوردها دارید می‌توانید در قسمت نظرات برای ما ثبت کنید.

دیدگاه‌ها