پلتفرم شخصی

برای افراد متخصص و هنرمند که می خواهند خود را حرفه ای ارائه کنند

پلتفرم فروشگاهی

برای فروشندگانی که متفاوت فکر می کنند و می خواهند حرفه ای بفروشند

پلتفرم کسب‌وکار

برای کسب و کارهای سنتی که علاقه‌منداند مدرن و بروز باشند

پلتفرم آموزشگاهی

برای آموزگارانی که هنر و هنرآموزان خود را دوست دارند

پلتفرم استارت‌آپی

برای تبلور ایده‌های ناب کارآفرینان در کهکشان

طراحی وب‌سایت

هویت منحصر به شما را با توجه به نیازها و بازار هدف، با یکدیگر در کهکشان می‌سازیم

خدمات سئو

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو درون و برون صفحه‌ای، استراتژی، تدوین تقویم محتوایی

خدمات گرافیکی و چندرسانه‌ای

طرح‌های گرافیکی، موشن گرافی، عکاسی، ویدیوهای تبلیغاتی و هر آنچه شما را متفاوت ارائه می‌‌‌‌‌دهد

تولید و مدیریت محتوا

مدیریت صفحات مجازی و برنامه‌ریزی مدون برای تولید محتوای مفید و جذاب

مشاوره تأمین نیازها

مشاوره و راهنمایی جهت دریافت مجوزها و الزامات مورد نیاز جهت رسمی شدن هویت اینترنتی شما

طراحی اختصاصی

طراحی کاملاً اختصاصی، پایه‌ریزی شده متناسب با برند و هم‌راستا با اهداف و جامعه هدف شما

خدمات سرور و دامنه

تأمین فضای مورد نیاز، ترافیک بی‌نهایت، خدمات دامنه و سیستم ایمیلینگ حرفه‌ای

مدیریت آسان

با کاربردی آسان، جذاب و دسترسی بدون محدودیت، همه چیز تحت کنترل شماست

کاربران و دسترسی

یکپارچه سازی افراد شامل مشتریان، همکاران و مدیران با امکان تعیین سطوح دسترسی

ارتباط سازنده با مخاطبان

ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و ...

فروش حرفه‌ای

فروش فیزیکی و دیجیتال، انبارداری و تعیین موجودی کالاها، مدیریت سفارشات و ...

حسابداری مدرن

آنلاین با سیستم چند ارزی، صورتحساب محور، تعیین اعتبارات و کیف پول مجازی

پلفترم انتشار

انتشار آسان نوشته، عکس، آهنگ، آلبوم، پادکست، ویدئو و هر آنچه می‌خواهید ارائه کنید

گزارش کامل

گزارش کامل و گرافیکی از تمامی قسمت‌های پلتفرم و هرآنچه با آن سر و کار دارید

امنیت

پیش‌بینی و رفع آسیب پذیری‌های وب، مجوز SSL و کدنویسی استاندارد

پشتیبانی آنلاین

سیستم تیکتینگ و دپارتمان‌ محور، استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان

بازاریابی شبکه‌ای

پیاده‌سازی ساختار بازار‌یابی شبکه‌ای جهت فروش محصولات و خدمات مختلف شما توسط کاربرانتان

چند زبانه

امکان تعریف زبان‌های گوناگون برای معرفی ، بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف

اتصال به پلفترم‌ها با API

اتصال به انواع سرویس‌های اینترنتی مانند درگاه‌های پرداخت، شرکت‌های پستی و هر API مورد نیاز شما

چرا کسب‌وکارها علاوه بر اینستاگرام، به وب‌سایت نیاز دارند؟

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

جدا کننده هدر
چرا کسب‌وکارها علاوه بر اینستاگرام، به وب‌سایت نیاز دارند؟
۳ ماه پیش
اینستاگرام و وب‌سایت، ابزارهای درآمدی بسیار مناسبی در اینترنت هستند که برای آشنایی با مزایا و معایب هرکدام از آنها همراه غرفه‌چی بمانید.

در سال‌های اخیر استفاده‌ی افراد از شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته و ساعت‌های زیادی از روز را صرف گشت زدن در آن‌ها و تبادل اطلاعات هستند. اینستاگرام به‌عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در ایران هم از این قاعده مستثنا نیست و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به معرفی و فروش کالا و خدماتشان از طریق اینستا‌گرام روی بیاورند و البته به درآمد‌های خوبی هم دست پیدا کنند. اما آیا داشتن اینستاگرام کافی است؟ چرا باید در کنار اینستاگرام وب‌سایت داشته باشیم؟ در ادامه همراه پلتفرم غرفه‌چی باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

#راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی در اینستاگرام؛ خوب یا بد است؟

اینستاگرام برنامه‌ای است که شما با داشتن یک گوشی ساده هم می‌توانید به راحتی با آن کار کنید. شما امکان این را دارید که به سادگی استوری، لایو و پست دلخواه خود را بگذارید. در کل کار کردن با این برنامه، راحت و بدون دغدغه‌‌ی خاصی است.

و جالب است بدانید که لازم نیست شما برای نشان دادن خدمات و محصولات خود، مغازه اجاره کنید و خیلی راحت امکان این را دارید که صفحه خود را ایجاد و کسب‌وکار خود را شروع کنید. شما در اینستاگرام با استفاده از تکنیک‌ها و ترفندهای بازاریابی به سادگی امکان این را دارید که فروشگاه خود را مطرح کنید.

چرا کسب و کارهای اینستاگرامی نیاز به وب سایت دارند؟

با این حال لازم است به این نکته توجه داشته باشید که کسب‌و‌کار شما در اینستاگرام در معرض خطر است و هرلحظه ممکن است مشکلی برای کسب‌وکار شما به وجود بیاید پس بهتر است شما را با مزایای وب‌سایت برای کسب‌و‌کا‌رها آشنا کنیم تا بدانید برای افزایش فروش و موفقیت تنها اینستاگرام کافی نیست و باید در کنار اینستاگرام وب‌سایت هم داشته باشید.

#مزایای داشتن وب‌سایت

#1. وب‌سایت باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می‌شود

یکی از مهم‌ترین دلایل داشتن وب‌سایت در کنار پیج اینستاگرام، حس اعتماد و اعتباری است که شما به مشتری‌های خود انتقال می‌دهید و همچنین برای اعتماد سازی و شناخت بهتر کسب‌وکار شما لازم است که وب‌سایت شما دارای یک محتوای مناسب، وبلاگ و فروشگاه باشد و تجربه کابری خوبی را ایجاد کند. برای داشتن یک وب‌سایت معتبر به پلتفرم غرفه‌چی اعتماد کنید.

#2. در امان بودن از خطر فیلترینگ

داشتن یک پیج اینستاگرام برای کسب‌وکار خود همواره در معرض فیلتر شدن و تهدید است و یکی از دلایل داشتن وب‌سایت این است که با بسیاری از این خطرها مواجه نخواهد شد. شما می‌توانید شاهد این مورد باشید که کسب‌وکارهای بسیار زیادی با تعداد فالوورهای بالا که معروف هم بودند، ناگهان پیج خود را از دست داده‌اند و این موضوع می‌تواند آسیب زیادی به کسب‌وکار آنلاین شما وارد کند.

همچنین تحریم‌های بسیاری در داخل و خارج کشور وجود دارد که می‌تواند روی عملکرد و فعالیت پیج شما تاثیر بگذارد. اما شما با طراحی وب‌‌سایت از تمامی این خطر ها در امان هستید و کسب‌وکار خود را حفظ می‌کنید. پلتفرم کسب و کار غرفه‌چی به شما کمک می‌کند برای کسب‌وکار خود وب‌سایت داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید.

امکان دسترسی 42 ساعته به وب‌سایت

#3. امکان دسترسی 24 ساعته به وبسایت

یکی از مهم‌ترین دلایل برای داشتن یک وب‌سایت در کنار پیج اینستاگرامی، این است که مشتریان در هر زمان و مکانی، این امکان را خواهند داشت که محصولات شما را مشاهده کنند و به آن‌ها دسترسی آسان داشته باشند. درصورتی که یک پیج کسب‌وکار اینستاگرام، برای در دسترس بودن در هر زمانی نیاز دارد که همیشه یک ادمین برای پرداخت و ثبت سفارش آنلاین باشد. اما با داشتن وب‌سایت، هیچ محدودیتی ندارید و این نیاز به طور کامل برطرف می‌شود.

#4. نیاز به نیروی انسانی کمتر

با بالارفتن تعداد فالوورهای شما، لازم است که برای پیج اینستاگرام کسب‌وکار خودتان تعداد زیادی نیروی انسانی را برای پاسخگویی به مشتریان استخدام کنید. اما با داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکار آنلاین خود، این امکان برای شما فراهم می‌شود که با وجود خودکار شدن فرآیند دریافت موجودی، ثبت سفارش و پرداخت و حسابداری آنلاین هزینه‌های شما کاهش یابد و از نیروی انسانی کمتری استفاده کنید.

با داشتن وب‌سایت نیاز به نیروی انسانی کمتری دارید

#5. می‌توانید محصولات را دسته‌بندی کنید

با توجه به کسب‌وکاری که در آن مشغول هستید شما امکان این را دارید که دسته‌بندی‌های مختلفی برای محصولات خود ایجاد کنید. برای مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه مد و لباس هستید، می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلفی در لباس‌های زنانه، مردانه و همچنین شلوار، پیراهن، جوراب، تیشرت و... ایجاد کنید. این کار یکی از راه‌هایی است که مشتریان را در وب‌سایت شما نگه می‌دارد و باعث خریدی آسان می‌شود.

#6. جست‌وجو در بین محصولات

اگر وب‌سایت شما دارای محصولات زیاد و متنوعی باشد، به مشتریان شما این امکان را به می‌دهد که به سادگی محصول مورد نیاز خود را جستجو کنند و به تمامی کالاها دسترسی آسان داشته باشند.

#7. امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های بانکی

با وجود درگاه‌های بانکی و پرداخت‌های آنلاین، دیگر نیازی نیست به طور مداوم پرداخت مشتریان را پیگیری کنید و همه چیز (از ساعت پرداخت گرفته تا مبلغ واریزی) در پنل کاربری که بانک‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند قابل مشاهده است و با وجود درگاه پرداخت آنلاین دیگر نیازی نیست که مشتریان برای پرداخت به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کنند.

به‌روزرسانی محصولات به آسانی است

#8. به روزرسانی اطلاعات محصولات

شما در وب‌سایت خود این قابلیت را دارید که هر محصول را با توجه به قیمت و موجودی آن مشخص کنید و زمانی که موجودی محصول شما تمام شده باشد، مشتریان با پیامی مثل “محصول مورد نظر موجود نیست” مواجه می‌شوند و در صورت کم یا زیاد شدن قیمت محصول، شما امکان این را دارید که به طور خودکار تخفیف‌ها، حراج‌ها و همچنین افزایش قیمت را روی محصولات اعمال کنید.

#برای کسب‌وکارهای اینترنتی وب‌سایت بهتر است یا اینستاگرام؟

باید به این نکته توجه داشته باشید که نمی‌توان یکی از این دو مورد را به تنهایی برای راه‌اندازی کسب‌وکار انتخاب کرد زیرا هرکدام از این پلتفرم‌ها مزایایی برای کسب‌و‌کار دارند و به نحوی به رشد کسب‌و‌کار شما کمک می‌کنند. شما برای ارتباط با مشتری و معرفی محصولات و برند خود نیاز دارید پیجی در اینستاگرام داشته باشید، اما باید بدانید که اینستاگرام برای فروش پلتفرم مناسبی نیست زیرا محدودیت‌هایی دارد و لازم است تایم زیادی برای آن بگذارید. شما می‌توانید محصولات خود را از طریق اینستاگرام به کاربران و مشتریان خود معرفی کنید و فروش خود را از طریق وب‌سایت که مزایای زیادی دارد و در این مقاله آن‌ها را برای شما توضیح داده‌ایم، انجام دهید. بدیهی است که فروش محصولات از طریق وب‌سایت بسیار آسان‌تر از اینستاگرام است پس نباید از آن غافل شوید.

#جمع‌بندی

بهتر است بدانید که اینستاگرام و یک وب‌سایت معتبر، مکمل یکدیگر هستند. اینستاگرام در جذب مخاطبین بیشتر، استفاده به صورت رایگان، برقراری ارتباط مستقیم با مشتری و استفاده آسان و … کمک کننده خواهد بود، اما یک وب‌سایت به شما امکانات بیشتر، پایداری و اعتبار بسیار بالایی را می‌دهد.

دیدگاه‌ها