پلتفرم شخصی

برای افراد متخصص و هنرمند که می خواهند خود را حرفه ای ارائه کنند

پلتفرم فروشگاهی

برای فروشندگانی که متفاوت فکر می کنند و می خواهند حرفه ای بفروشند

پلتفرم کسب‌وکار

برای کسب و کارهای سنتی که علاقه‌منداند مدرن و بروز باشند

پلتفرم آموزشگاهی

برای آموزگارانی که هنر و هنرآموزان خود را دوست دارند

پلتفرم استارت‌آپی

برای تبلور ایده‌های ناب کارآفرینان در کهکشان

طراحی وب‌سایت

هویت منحصر به شما را با توجه به نیازها و بازار هدف، با یکدیگر در کهکشان می‌سازیم

خدمات سئو

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو درون و برون صفحه‌ای، استراتژی، تدوین تقویم محتوایی

خدمات گرافیکی و چندرسانه‌ای

طرح‌های گرافیکی، موشن گرافی، عکاسی، ویدیوهای تبلیغاتی و هر آنچه شما را متفاوت ارائه می‌‌‌‌‌دهد

تولید و مدیریت محتوا

مدیریت صفحات مجازی و برنامه‌ریزی مدون برای تولید محتوای مفید و جذاب

مشاوره تأمین نیازها

مشاوره و راهنمایی جهت دریافت مجوزها و الزامات مورد نیاز جهت رسمی شدن هویت اینترنتی شما

طراحی اختصاصی

طراحی کاملاً اختصاصی، پایه‌ریزی شده متناسب با برند و هم‌راستا با اهداف و جامعه هدف شما

خدمات سرور و دامنه

تأمین فضای مورد نیاز، ترافیک بی‌نهایت، خدمات دامنه و سیستم ایمیلینگ حرفه‌ای

مدیریت آسان

با کاربردی آسان، جذاب و دسترسی بدون محدودیت، همه چیز تحت کنترل شماست

کاربران و دسترسی

یکپارچه سازی افراد شامل مشتریان، همکاران و مدیران با امکان تعیین سطوح دسترسی

ارتباط سازنده با مخاطبان

ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و ...

فروش حرفه‌ای

فروش فیزیکی و دیجیتال، انبارداری و تعیین موجودی کالاها، مدیریت سفارشات و ...

حسابداری مدرن

آنلاین با سیستم چند ارزی، صورتحساب محور، تعیین اعتبارات و کیف پول مجازی

پلفترم انتشار

انتشار آسان نوشته، عکس، آهنگ، آلبوم، پادکست، ویدئو و هر آنچه می‌خواهید ارائه کنید

گزارش کامل

گزارش کامل و گرافیکی از تمامی قسمت‌های پلتفرم و هرآنچه با آن سر و کار دارید

امنیت

پیش‌بینی و رفع آسیب پذیری‌های وب، مجوز SSL و کدنویسی استاندارد

پشتیبانی آنلاین

سیستم تیکتینگ و دپارتمان‌ محور، استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان

بازاریابی شبکه‌ای

پیاده‌سازی ساختار بازار‌یابی شبکه‌ای جهت فروش محصولات و خدمات مختلف شما توسط کاربرانتان

چند زبانه

امکان تعریف زبان‌های گوناگون برای معرفی ، بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف

اتصال به پلفترم‌ها با API

اتصال به انواع سرویس‌های اینترنتی مانند درگاه‌های پرداخت، شرکت‌های پستی و هر API مورد نیاز شما

سیستم مدیریت سفارشات: ساماندهی فروش و جلب رضایت مشتریان

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

جدا کننده هدر
سیستم مدیریت سفارشات: ساماندهی فروش و جلب رضایت مشتریان
۱ هفته پیش
پنل مدیریت سفارشات به عنوان بستری برای مدیریت سفارشات کسب‌وکارهای آنلاین است و باعث نظم بیشتر می‌شود. در این مقاله اهمیت پنل مدیریت سفارشات را بررسی کردیم

امروزه با افزایش خرید و فروش اینترنتی، کسب‌وکارهای اینترنتی به بستری برای مدیریت سفارشات نیاز دارند. کسب‌وکارها وقتی تعداد سفارشات‌شان زیاد می‌شود ممکن است نتوانند به درستی آن‌ها را مدیریت کنند. مدیریت سفارش‌ها با تعداد بالا کار سختی است و کسب‌وکارها برای مدیریت بهتر سفارشات باید از ابزارهای مرتبط با این کار استفاده کنند. وجود پنل مدیریت سفارش‌ها برای کسب‌وکارهای اینترنتی ضروری است. در این مقاله قصد داریم در مورد پنل مدیریت سفارشات صحبت کنیم پس به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر صاحب کسب‌وکار اینترنتی هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

#چرا پنل مدیریت سفارشات برای کسب‌وکارهای اینترنتی لازم است؟

پنل مدیریت سفارشات بستری برای مدیریت عرضه و فروش کالاها و خدمات است. از پنل مدیریت سفارشات برای خودکار کردن فرایند سفارش کالاها و خدمات استفاده می‌شود. پنل مدیریت سفارشات به عنوان بستری برای مدیریت فرایند سفارش از مرحله‌ی پذیرش تا آخرین مرحله که ارسال سفارش است عمل می‌کند. پنل مدیریت سفارشات انجام تمام مراحل سفارش را تسهیل می‌بخشد و یه شما در افزایش کارایی کمک می‌کند. از کارایی‌های پنل مدیریت سفارشات می‌توان به ثبت سفارش،مدیریت پرداخت‌ها، مدیریت وضعیت سفارش و مدیریت ارسال سفارشات اشاره کرد.

#اهمیت پنل مدیریت سفارشات

پنل مدیریت سفارشات باعث می‌شود فرایند پذیرش تا ارسال سفارشات راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود. با استفاده از پنل مدیریت سفارشات می‌توانید سفارشات بیشتری را مدیریت و در زمان کم ارسال کنید. از این رو کارایی و بهره‌وری کسب‌وکار شما افزایش پیدا می‌کند و مشتریان از کسب‌وکار شما رضایت پیدا می‌کنند.

پنل مدیریت سفارشات فرایند پذیرش تا ارسال سفارش را تسهیل می‌بخشد

#مزایای پنل مدیریت سفارشات

#1. مدیریت یکپارچه سفارشات

با پنل مدیریت سفارشات می‌توانید تمام سفارشات کسب‌وکار خود را به صورت یکجا و یکپارچه بررسی کنید. در پنل مدیریت سفارشات همه‌ی سفارشات حتی سفارشات لغو شده، پرداخت نشده و مرجوعی به شما نمایش داده می‌شوند. در پنل مدیریت سفارشات می‌توانید اطلاعات کاربرانی که ثبت سفارش کرده‌اند، اطلاعات کالاها و خدمات سفارش داده شده، مبلغ کالاها یا خدمات، وضعیت پرداخت و وضعیت سفارشات را به صورت یکپارچه و یکجا مورد بررسی قرار دهید.

#2. مدیریت وضعیت پرداخت

در پنل مدیریت سفارشات می‌توانید وضعیت پرداخت تمام سفارشات را مشاهده کنید. در این صورت می‌توانید سفارشات پرداخت نشده را پیگیری کنید و دلیل آن را از کاربران جویا شوید. با این کار می‌توانید با رفع مشکلات و جلب اعتماد کاربران آن‌ها را ترغیب به خرید کنید و فروش خود را افزایش دهید.

#3. مدیریت وضعیت سفارش

پنل مدیریت سفارشات وضعیت تمام سفارشات را به شما نمایش می‌دهد. به طور مثال اگر سفارش در حال آماده‌سازی باشد می‌توانید این مورد را در پنل مدیریت سفارشات مشاهده کنید. معمولا وضعیت سفارشات در پنل مدیریت سفارشات شامل در انتظار، در حال آماده‌سازی، در حال بسته‌بندی، آماده ارسال، ارسال شده، تحویل شده و لغو شده است. البته این مورد در پنل‌های مختلف متغیر است و برای همه یکسان نیست. این موارد با توجه به نوع کسب‌وکار نیز متغیر است. به طور مثال خریدهای دیجیتال مثل خرید دوره‌های آنلاین نیازی به بسته‌بندی و ارسال پستی ندارد.

#4. کنترل وضعیت سفارشات از سوی کاربران

کاربران می‌توانند در قسمت سفارشات تمام سفارشات خود را مشاهده کنند. وضعیت سفارش و ارسال آن به کاربران نمایش داده می‌شوند و کاربران می‌توانند وضعیت سفارشات خود را کنترل کنند. وقتی که کاربران بتوانند وضعیت سفارش خود را مشاهده کنند تجربه خوبی از خرید از کسب‌وکار شما کسب می‌کنند و تجربه کاربری کسب‌وکار شما بهبود پیدا می‌کند.

#5. کنترل حمل و نقل

برای ارسال و پیگیری محصولات و کالاهای فیزیکی که از طریق پست یا باربری ارسال می‌شوند به بستری برای مدیریت ارسال و حمل و نقل نیاز دارید. در قسمت حمل و نقل می‌توانید نوع حمل و نقل، اطلاعات و وزن کالا، هزینه حمل و نقل و وضعیت ارسال کالاها و محصولات را مشاهده کنید.

#6.‌ فیلتر کردن و جستجوی سفارشات

پنل مدیریت سفارشات به شما این امکان را می‌دهد که سفارشات را بر اساس وضعیت، قیمت، مشخصات و... فیلتر کنید. با این کار مدیریت و پیگیری سفارشات برای شما آسان‌تر می‌شود. با این کار می‌توانید سفارشات مورد نظر خود را مشاهده و بررسی کنید.

#7. گزارش‌گیری

پنل مدیریت سفارشات گزارش کاملی از تمامی سفارشات به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید گزارشات هفتگی، ماهانه و سالانه‌ی فروش خود را در پنل مدیریت سفارشات مشاهده کنید. با بررسی گزارشات می‌توانید به تعداد فروش، تعداد سفارشات در انتظار پرداخت و تعداد سفارشات لغو شده را مورد بررسی قرار دهید.

#8. ارائه گزارش بر اساس فروش کالاها

شما می‌توانید در پنل مدیریت سفارشات گزارش فروش کالاها را مشاهده کنید. با بررسی گزارشات پنل مدیریت سفارشات می‌توانید کالاهایی که بیشترین فروش و کمترین فروش را داشته‌اند شناسایی کنید.

#چرا پنل مدیریت سفارشات غرفه‌چی؟

#1.‌ مدیریت یکپارچه سفارشات

در پنل مدیریت سفارشات غرفه‌چی تمام سفارشات از کسب‌وکار شما قابل مشاهده هستند. در این پنل تمام سفارشات نمایش داده می‌شوند و بعد بر اساس فیلترهای مورد نظرتان دسته‌بندی می‌شوند.

#2.‌ امکان فیلتر کردن و جستجوی سفارشات

شما می‌توانید بر اساس فاکتورهای مختلف سفارشات را دسته‌بندی و بررسی کنید. در پنل مدیریت غرفه‌چی این امکان را دارید که سفارشات را بر اساس مبلغ، زمان ثبت سفارش، نام مشتری وضعیت پرداخت و وضعیت ارسال فیلتر کنید. با این ویژگی پنل مدیریت سفارشات غرفه‌چی، شما می‌توانید به سادگی تمام سفارشات را بر اساس فاکتورهای مختلف بررسی کنید.

#3.‌ ارائه گزارشات دقیق

پنل مدیریت سفارشات غرفه‌چی گزارش کاملی از سفارشات در بازه‌های زمانی دلخواهتان به شما ارائه می‌دهد. با تحلیل و بررسی گزارشاتی که این پنل به شما ارائه می‌دهد می‌توانید کالاهای پرفروش و فصل‌های پرفروش کسب‌وکار خود را شناسایی کنید. از این رو می‌توانید بر اساس این گزارشات برنامه‌ریزی‌هایی برای تبلیغات و بازاریابی‌هایتان انجام دهید.

#4.‌ رابط کاربری ساده

پنل مدیریت سفارشات غرفه‌چی رابط کاربری ساده‌ای دارد و شما می‌توانید به راحتی با آن کار کنید. برای کار کردن با پنل مدیریت سفارشات غرفه‌چی نیازی به آموزش ندارید، زیرا تمام گزینه‌ها در دسترس شما هستند.

#پنل مدیریت سفارشات برای چه کسب‌وکارهایی خوب است؟

پنل مدیریت سفارشات معمولا در کسب‌وکارهای معروف و پرفروش کارایی بیشتری دارد. زیرا کسب‌وکارهایی که فروش زیادی دارند مدیریت سفارشات برای آن‌ها سخت است و ممکن است خطاهایی در فرایند بررسی و ارسال کالاها و محصولات انجام دهند. با این حال پیشنهاد ما به تمام کسب‌وکارها، حتی کسب‌وکارهای کوچک این است که از پنل مدیریت سفارشات استفاده کنند. اگر کسب‌وکارهای کوچک سفارشات خود را به خوبی مدیریت کنند می‌توانند رضایت مشتریان را جلب کنند و فروش خود را افزایش دهند. پس نتیجه می‌گیریم تمام کسب‌وکارهای اینترنتی برای بزرگ‌تر و موفق‌تر شدن نیاز دارند که سفارشات خود را مدیریت کنند. پنل مدیریت سفارشات غرفه‌چی این کار را برای شما آسان می‌سازد.

#نتیجه‌گیری: پنل مدیریت سفارشات ابزاری برای پیشرفت کسب‌وکارها

پنل مدیریت سفارشات باعث می‌شود جلب رضایت مشتریان آسان‌تر باشد از این رو باعث افزایش فروش می‌شود. با استفاده از این پنل می‌توانیم به پیشرفت کسب‌وکار خود کمک کنیم. در این مقاله اهمیت‌ها و مزایای پنل مدیریت سفارشات را مورد بررسی قرار دادیم و در مورد آن‌ها صحبت کردیم. در این مقاله به این نتیجه رسیدیم که پنل مدیریت سفارشات به منظم‌تر شدن فرایند سفارشات می‌شود و می‌توانیم راحت‌تر سفارشات کسب‌وکار خود را مدیریت کنیم. سوالات خود در مورد پنل مدیریت سفارشات را در قسمت نظرات برای ما ثبت کنید.

دیدگاه‌ها