پلتفرم شخصی

برای افراد متخصص و هنرمند که می خواهند خود را حرفه ای ارائه کنند

پلتفرم فروشگاهی

برای فروشندگانی که متفاوت فکر می کنند و می خواهند حرفه ای بفروشند

پلتفرم کسب‌وکار

برای کسب و کارهای سنتی که علاقه‌منداند مدرن و بروز باشند

پلتفرم آموزشگاهی

برای آموزگارانی که هنر و هنرآموزان خود را دوست دارند

پلتفرم استارت‌آپی

برای تبلور ایده‌های ناب کارآفرینان در کهکشان

طراحی وب‌سایت

هویت منحصر به شما را با توجه به نیازها و بازار هدف، با یکدیگر در کهکشان می‌سازیم

خدمات سئو

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو درون و برون صفحه‌ای، استراتژی، تدوین تقویم محتوایی

خدمات گرافیکی و چندرسانه‌ای

طرح‌های گرافیکی، موشن گرافی، عکاسی، ویدیوهای تبلیغاتی و هر آنچه شما را متفاوت ارائه می‌‌‌‌‌دهد

تولید و مدیریت محتوا

مدیریت صفحات مجازی و برنامه‌ریزی مدون برای تولید محتوای مفید و جذاب

مشاوره تأمین نیازها

مشاوره و راهنمایی جهت دریافت مجوزها و الزامات مورد نیاز جهت رسمی شدن هویت اینترنتی شما

طراحی اختصاصی

طراحی کاملاً اختصاصی، پایه‌ریزی شده متناسب با برند و هم‌راستا با اهداف و جامعه هدف شما

خدمات سرور و دامنه

تأمین فضای مورد نیاز، ترافیک بی‌نهایت، خدمات دامنه و سیستم ایمیلینگ حرفه‌ای

مدیریت آسان

با کاربردی آسان، جذاب و دسترسی بدون محدودیت، همه چیز تحت کنترل شماست

کاربران و دسترسی

یکپارچه سازی افراد شامل مشتریان، همکاران و مدیران با امکان تعیین سطوح دسترسی

ارتباط سازنده با مخاطبان

ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و ...

فروش حرفه‌ای

فروش فیزیکی و دیجیتال، انبارداری و تعیین موجودی کالاها، مدیریت سفارشات و ...

حسابداری مدرن

آنلاین با سیستم چند ارزی، صورتحساب محور، تعیین اعتبارات و کیف پول مجازی

پلفترم انتشار

انتشار آسان نوشته، عکس، آهنگ، آلبوم، پادکست، ویدئو و هر آنچه می‌خواهید ارائه کنید

گزارش کامل

گزارش کامل و گرافیکی از تمامی قسمت‌های پلتفرم و هرآنچه با آن سر و کار دارید

امنیت

پیش‌بینی و رفع آسیب پذیری‌های وب، مجوز SSL و کدنویسی استاندارد

پشتیبانی آنلاین

سیستم تیکتینگ و دپارتمان‌ محور، استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان

بازاریابی شبکه‌ای

پیاده‌سازی ساختار بازار‌یابی شبکه‌ای جهت فروش محصولات و خدمات مختلف شما توسط کاربرانتان

چند زبانه

امکان تعریف زبان‌های گوناگون برای معرفی ، بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف

اتصال به پلفترم‌ها با API

اتصال به انواع سرویس‌های اینترنتی مانند درگاه‌های پرداخت، شرکت‌های پستی و هر API مورد نیاز شما

دانستی‌های شگفت‌انگیز متاورس + روش‌های کسب درآمد از متاورس

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

جدا کننده هدر
دانستی‌های شگفت‌انگیز متاورس + روش‌های کسب درآمد از متاورس
۲ ماه پیش
متاورس سیستمی فراتر از جهان است و از ترکیب دنیای واقعی و دیجیتال ساخته شده است. در این مقاله به طور کامل متاورس را مورد بررسی قرار داده‌ایم با ما همراه باشید

متاورس از روزی که نام فیس بوک به متا تغییر کرد جهانی شد و همه مردم به نوعی به دنبال این بودند که از متاورس استفاده کنند. در همان روز‌ها بیانیه‌ای متاورس را به عنوان آینده‌ی جهان اینترنت معرفی کرد. همچنین زاکر برگ موسس متا اعلام کرد که متاورس فصل جدیدی از اینترنت است. بعد از این موضوعات و سرمایه‌گذاری شرکت سازنده بازی آنلاین Epic، علاقه‌ی سرمایه‌گذاران به ورود به متاورس افزایش یافت. اگر می‌خواهید با متاورس آشنا شوید با ما همراه شوید.

#متاورس چیست؟

متاورس یا Metaverse از ترکیب دو واژه‌ی Meta به معنی برتر و Universe به معنی جهان تشکیل شده است. ترجمه‌ی فارسی کلمه Metaverse را می‌توان جهان برتر در نظر گرفت. متاورس را می‌توان دنیایی معرفی کرد که با ترکیبی از دنیای واقعی و دنیای دیجیتال ساخته شده است. متاورس مشابه دنیای واقعی طراحی شده است و به صورت سه بعدی است. متاورس شباهت زیادی با دنیای واقعی دارد و کاربران در این سیستم می‌توانند مانند دنیای واقعی دوست پیدا کنند، سرکار بروند و خرید کنند. البته این‌ها تنها بخش کوچکی از فعالیت‌هایی است که کاربران در متاورس قادر به انجام آن‌ها هستند. در واقع متاورس به کاربران این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های بی شماری را انجام دهند.

متاورس (Metaverse)

در این سیستم کاربران به صورت آنلاین در دنیایی شبیه به واقعیت زندگی می‌کنند و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار می‌کنند. متاورس از ادغام واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، بازی‌های ویدیویی، شبکه‌های اجتماعی و بلاک چین به دست آمده است. تنها تفاوت بازی‌های بلاک چینی با بازی‌های غیر بلاک چینی این است که دارایی‌های کاربران در بازی‌های بلاک چینی با خرید ارز دیجیتال می‌توانند توکن‌های بازی را به دست بیاورند و آیتم‌های آن را باز کنند.

#مالک متاورس کیست؟

متاورس هیچ مالکی ندارد اما شرکت‌های معروفی در شکل گیری آن نقش داشته‌اند. متاورس سرمایه‌گذاران زیادی دارد و تخمین زده می‌شود که طی سال‌های آینده سرمایه‌گذاران و سهام‌داران بیشتری پیدا می‌کند. سرمایه‌گذاری در متاورس راه‌های مختلفی دارد.

#برترین شرکت‌های فعال در متاورس

#واقعیت مجازی چیست‌‌؟

واقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار به آن VR گفته می‌شود یک دنیای مجازی است که افراد با زدن عینک‌های مخصوص وارد آن می‌شوند و با آن دنیا تعامل پیدا می‌کنند. کاربران با استفاده از این عینک‌های مخصوص وارد دنیای دیجیتال می‌شوند و می‌توانند با تمام اجزای موجود در آن ارتباط برقرار کنند. با وجود این عینک‌ها کاربران می‌توانند تمامی ابعاد و اجزای بازی را تحت کنترل داشته باشند.

#واقعیت افزوده چیست؟

واقعیت افزوده یا Augmented Reality که به اختصار به آن AR گفته می‌شود به واقعی‌تر شدن متاورس کمک زیادی می‌کند. از اسم واقعیت افزوده می‌توان به این موضوع پی برد که قابلیت اضافه کنندگی دارد. واقعیت افزوده اضافه کردن کاراکترها، اشیا و هر چیز دیگری به فضای بازی است. متاورس به وجود این اشیا و کاراکترها به دنیای واقعی نزدیک‌تر می‌شود و افراد می‌توانند مانند دنیای واقعی فعالیت‌های خود را در بازی‌های اینترنتی انجام دهند.

#ویژگی‌های متاورس

#1. سرعت بالا

سرعت بالا از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های متاورس است. کاربران می‌توانند بدون فوت وقت و به صورت آنی به اطلاعات دست پیدا کنند. برای دستیابی به اطلاعات در متاورس نیاز به جست‌وجو نیست و تمامی اطلاعات به راحتی قابل دسترس هستند.

#2. امنیت بالا

در دنیای مجازی و اینترنت امنیت حرف اول را می‌زند و از مهم‌ترین ویژگی‌های متاورس است. کاربران اینترنت اهمیت زیادی به امنیت می‌دهند و برای آن‌ها مهم است که اطلاعاتشان در امنیت کامل باشند. متاورس از امن‌ترین سیستم‌های دنیای دیجیتال است و خطری اطلاعات کاربران را تهدید نمی‌کند.

#3. کاراکترهای دیجیتال

متاورس با ایجاد آواتار برای احساسات و موقعیت‌های مختلف این امکان را به کاربران می‌دهد که آواتارها و کارارکترهای مورد علاقه خودشان را انتخاب و ایجاد کنند. ترکیب احساسات و عواطف با آواتارهای دیجیتال می‌تواند کمک زیادی به واقعی‌تر شدن فضای متاورس کند. کاربران می‌توانند آواتار خود را کاملا مشابه ظاهر و شخصیت خود ایجاد کنند.

#4. تجربه‌های مشترک

کاربران در متاورس می‌توانند به صورت گروهی با یکدیگر جمع شوند و فعالیت‌های دلخواه خود را انجام دهند. متاورس این امکان را به کاربران می‌دهد که مانند دنیای واقعی در دنیای دیجیتال هم با دوستان و اطرافیان خود تجربه‌های جدید به دست بیاورند. به طور مثال افراد با ایجاد یک گروه می‌توانند با دوستان خود به مکان خاصی در متاورس بروند و تجربه‌ی مشترک داشته باشند.

#5. همکاری با دوستان

کاربران در متاورس می‌توانند به صورت اشتراکی با دوستان و اطرافیان خود فعالیت‌هایی انجام دهند و با یکدیگر همکاری کنند. می‌توانند بدون صرف انرژی و وقت ابعاد مختلف دنیای دیجیتال را کشف کنند و به نقاط مختلف آن بروند.

تجربه‌هایی فراتر از دنیای واقعی با متاورس

#کسب درآمد از متاورس

#1. تبلیغات در متاورس

تبلیغات تنها مختص دنیای واقعی و شبکه‌های اجتماعی نیست و در متاورس هم می‌توان از تبلیغات کسب درآمد کرد. تبلیغات در متاورس از پر درآمد‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد است. با داشتن خلاقیت می‌توانید با تبلیغات در متاورس درآمد خوبی کسب کنید. متاورس کاربران زیادی دارد و افراد زیادی در حال فعالیت در آن هستند پس تبلیغات در آن می‌تواند نتیجه‌ی خوبی داشته باشد.

#2. بازی‌های متاورسی

شما می‌توانید با بازی کردن در بازی‌های مختلف متاورس کسب درآمد کنید و پول خوبی دریافت کنید. برای این‌کار باید در مورد بازی‌های آنلاین تحقیق کنید و بازی‌هایی که می‌توان درآمد زیادی از آن‌ها کسب کرد را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن بازی‌ها شروع به بازی کنید و کسب درآمد کنید.

معرفی چند نمونه از بازی‌های متاورسی:

#3. اجاره‌ی ملک در متاورس

شما می‌توانید زمین‌ها و املاک مورد نظرتان را در متاورس خریداری کنید و آن‌ها را به فروش برسانید یا اجاره دهید. هزینه‌ی خرید و فروش و اجاره‌ی املاک در متاورس با توکن‌های مخصوص بازی انجام می‌شود. شما می‌توانید با اضافه کردن ویٰژگی‌های جذاب و منحصر به فرد به زمین‌ها و املاک خود، کاربران را جذب کنید و املاک خود را به آن‌ها اجاره دهید.

#مزایای متاورس

  • در متاورس کاربران می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

  • فضای متاورس شباهت زیادی به دنیای واقعی دارد.

  • کاربران می‌توانند در متاورس فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهند.

  • متاورس محدودیتی ندارد و کاربران در آن می‌توانند به تمام نقاط سفر کنند.

  • افراد می‌توانند از متاورس کسب درآمد کنند.

  • متاورس این امکان را به افراد می‌دهد که کاراکترها را بر اساس شخصیت خودشان طراحی کنند.

#سخن آخر

دنیای مجازی و اینترنت روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستند و قابلیت‌های بیشتری پیدا می‌کنند. استفاده از اینترنت و دنیای دیجیتال سود زیادی برای افراد دارد و انجام خیلی از فعالیت‌ها را برای آن‌ها آسان‌تر کرده است. همچنین متاورس راه خوبی برای کسب درآمد است. در این مقاله به طور کلی در مورد متاورس، ویژگی‌ها و مزایای آن صحبت کردیم. در قسمت نظرات پاسخگوی سوالات شما هستیم.

دیدگاه‌ها