پلتفرم شخصی

برای افراد متخصص و هنرمند که می خواهند خود را حرفه ای ارائه کنند

پلتفرم فروشگاهی

برای فروشندگانی که متفاوت فکر می کنند و می خواهند حرفه ای بفروشند

پلتفرم کسب‌وکار

برای کسب و کارهای سنتی که علاقه‌منداند مدرن و بروز باشند

پلتفرم آموزشگاهی

برای آموزگارانی که هنر و هنرآموزان خود را دوست دارند

پلتفرم استارت‌آپی

برای تبلور ایده‌های ناب کارآفرینان در کهکشان

طراحی وب‌سایت

هویت منحصر به شما را با توجه به نیازها و بازار هدف، با یکدیگر در کهکشان می‌سازیم

خدمات سئو

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو درون و برون صفحه‌ای، استراتژی، تدوین تقویم محتوایی

خدمات گرافیکی و چندرسانه‌ای

طرح‌های گرافیکی، موشن گرافی، عکاسی، ویدیوهای تبلیغاتی و هر آنچه شما را متفاوت ارائه می‌‌‌‌‌دهد

تولید و مدیریت محتوا

مدیریت صفحات مجازی و برنامه‌ریزی مدون برای تولید محتوای مفید و جذاب

مشاوره تأمین نیازها

مشاوره و راهنمایی جهت دریافت مجوزها و الزامات مورد نیاز جهت رسمی شدن هویت اینترنتی شما

طراحی اختصاصی

طراحی کاملاً اختصاصی، پایه‌ریزی شده متناسب با برند و هم‌راستا با اهداف و جامعه هدف شما

خدمات سرور و دامنه

تأمین فضای مورد نیاز، ترافیک بی‌نهایت، خدمات دامنه و سیستم ایمیلینگ حرفه‌ای

مدیریت آسان

با کاربردی آسان، جذاب و دسترسی بدون محدودیت، همه چیز تحت کنترل شماست

کاربران و دسترسی

یکپارچه سازی افراد شامل مشتریان، همکاران و مدیران با امکان تعیین سطوح دسترسی

ارتباط سازنده با مخاطبان

ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و ...

فروش حرفه‌ای

فروش فیزیکی و دیجیتال، انبارداری و تعیین موجودی کالاها، مدیریت سفارشات و ...

حسابداری مدرن

آنلاین با سیستم چند ارزی، صورتحساب محور، تعیین اعتبارات و کیف پول مجازی

پلفترم انتشار

انتشار آسان نوشته، عکس، آهنگ، آلبوم، پادکست، ویدئو و هر آنچه می‌خواهید ارائه کنید

گزارش کامل

گزارش کامل و گرافیکی از تمامی قسمت‌های پلتفرم و هرآنچه با آن سر و کار دارید

امنیت

پیش‌بینی و رفع آسیب پذیری‌های وب، مجوز SSL و کدنویسی استاندارد

پشتیبانی آنلاین

سیستم تیکتینگ و دپارتمان‌ محور، استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان

بازاریابی شبکه‌ای

پیاده‌سازی ساختار بازار‌یابی شبکه‌ای جهت فروش محصولات و خدمات مختلف شما توسط کاربرانتان

چند زبانه

امکان تعریف زبان‌های گوناگون برای معرفی ، بازاریابی و فروش در کشورهای مختلف

اتصال به پلفترم‌ها با API

اتصال به انواع سرویس‌های اینترنتی مانند درگاه‌های پرداخت، شرکت‌های پستی و هر API مورد نیاز شما

افزایش فروش و نرخ تبدیل کسب‌و‌کار با ابزار پشتیبانی آنلاین

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

جدا کننده هدر
افزایش فروش و نرخ تبدیل کسب‌و‌کار با ابزار پشتیبانی آنلاین
۴ هفته پیش
یکی از روش‌ها برای افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت استفاده از ابزار پشتیبانی آنلاین است. در این مقاله در مورد تاثیرات پشتیبانی آنلاین بر نرخ تبدیل وب‌سایت صحبت کردیم

صاحبان وب‌سایت برای افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهند. روش‌های زیادی برای افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از ابزار پشتیبانی آنلاین است. استفاده از ابزارهای پشتیبانی آنلاین کار بسیار ساده‌ای است و به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید. تاثیری که پشتیبانی آنلاین بر افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت شما می‌گذارد باورنکردنی است. در این مقاله قصد داریم دلایل تاثیر پشتیبانی آنلاین بر افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

#نرخ تبدیل وب‌سایت چیست؟

نرخ تبدیل، نسبت تعداد کاربرانی که در وب‌سایت عملی انجام می‌دهند و خرید می‌کنند به تعداد کل بازدیدکنندگان وب‌سایت است. یعنی هرچه تعداد اقدامات و خرید‌ها در وب‌سایت شما بالاتر باشد نرخ تبدیل بیشتری خواهد داشت. به طور مثال فرض کنید وب‌سایت شما ماهانه 1000 بازدیدکننده دارد و تنها 100 نفر از این 1000 نفر اقدام به خرید از شما می‌کنند. نرخ تبدیل وب‌سایت شما نسبت 100 به 1000 یعنی همان 10 درصد است.

#پشتیبانی آنلاین چیست؟

پشتیبانی در اصل به معنی کمک کردن و مشاوره دادن است. پشتیبانی در کسب‌وکارها به معنی مشاوره دادن و کمک کردن به مشتری در زمینه خرید کالای مناسب است. پشتیبانی آنلاین یکی از راه‌های افزایش فروش است. در ادامه تاثیرات آن بر افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت را بررسی می‌کنیم.

#چرا باید برای وب‌سایت فروشگاهی پشتیبانی داشته باشیم؟

با استفاده از ابزار پشتیبانی به راحتی می‌توانید اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کنید و فروش خود را افزایش دهید. شما می‌توانید با استفاده از پشتیبانی آنلاین به طور همزمان چند مشتری را ساپورت کنید و سوالات آن‌ها را پاسخ دهید. پشتیبانی آنلاین باعث می‌شود کاربران قبل از خرید تمام سوالات خود را بپرسند و بدون هیچ شکی خرید خود را انجام دهند. این کار باعث می‌شود کاربران بیشتری از شما خرید کنند و نرخ تبدیل وب‌سایت شما افزایش پیدا می‌کند.

افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت با پشتیبانی آنلاین

#چت آنلاین چگونه به افزایش نرخ تبدیل کمک می‌کند؟

#1. بهبود خدمات به مشتری

وقتی چت و گفتگوی آنلاین داخل وب‌سایت اتفاق می‌افتد، کاربر مجبور نیست برای مطرح کردن سوالات خود از وب‌سایت خارج شود. از این رو کاربران چت آنلاین را به ارسال پیام از طریق پیام‌رسان‌ها ترجیح می‌دهند زیرا در دسترس‌تر و آسان‌تر است. پشتیبانی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که چند مشتری را به صورت همزمان پشتیبانی کنید و به سوالات آن‌ها پاسخ دهید. با این کار نیازی نیست کاربران برای رسیدن به جواب سوال خود صبر کنند و می‌توانند همان موقع به جواب خود برسند.

#2. جلب اعتماد مشتری

وجود پشتیبانی آنلاین در وب‌سایت باعث می‌شود کاربران به این باور برسند که کسب‌وکار شما معتبر است. اگر شما همیشه آماده‌ی پاسخ دادن به پرسش‌های کاربران باشید باعث می‌شوید حس خوبی به وب‌سایت شما پیدا کنند. با این کار کاربران خیالشان از خرید خود راحت می‌شود و می‌دانند اگر در خرید با مشکلی مواجه شدند می‌توانند از طریق پشتیبانی آنلاین آن را پیگیری کنند. این اتفاق باعث می‌شود راحت‌تر به کسب‌وکار شما اعتماد کنند و خرید خود را انجام دهند.

#3. افزایش فروش

طبق نتایج تحقیقاتی که بر روی رفتار کاربران و مشتریان انجام شده است، کاربرانی که از چت آنلاین استفاده می‌کنند سه برابر بیشتر از بقیه کاربران خرید می‌کنند. از آنجایی که پشتیبانی آنلاین باعث جلب اعتماد مشتریان می‌شود این آمار منطقی و طبیعی است. کاربران هنگامی اقدام به خرید می‌کنند که اعتماد کامل به کسب‌وکار و کالاهای آن داشته باشند. پس باید در نظر داشته باشید که به درستی از این فرصت خود استفاده کنید و کاربران بالقوه وب‌سایت را به مشتریان علاقه‌مند به کسب‌وکارتان تبدیل کنید. علاوه‌بر این می‌توانید با پشتیبانی مشتریان قبلی خود آن‌ها را به مشتریان ثابت تبدیل کنید. یعنی با پشتیبانی درست هم می‌توانید مشتریان جدید پیدا کنید هم می‌توانید مشتریان قبلی خود را نگه‌دارید.

#چگونه از چت آنلاین برای افزایش نرخ تبدیل استفاده کنیم؟

#1. پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته باعث می‌شود مشتریان در هر ساعت از شبانه روز سوالات خود را مطرح کنند و به پاسخ آن‌ها برسند. با این کار نیازی نیست برای دریافت پاسخ سوال خود صبر کنند. ممکن است مشتریان در ساعتی که شما پشتیبانی آنلاین ندارید به شما پیام دهند و بعد از آنلاین نبودن پشتیبان وب‌سایت را ترک کنند. این کار باعث می‌شود کاربران فکر کنند وب‌سایت شما فعال نیست و از شما خرید نکنند. پس ممکن است دیگر به وب‌سایت شما سر نزنند و پاسخ شما را مشاهده نکنند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر نمی‌توانید به صورت 24 ساعته پشتیبانی آنلاین داشته باشید در ساعت‌های پر ترافیک حتما آنلاین باشید. ساعات پر ترافیک وب‌سایت خود را پیدا کنید و در آن ساعت‌ها حتما پشتیبانی آنلاین انجام دهید تا مشتری‌های خود را از دست ندهید.

#2. ارسال پیام‌های با کیفیت و جذاب

دقت به کیفیت پیام‌هایی که برای کاربران ارسال می‌کنید بسیار مهم است. شما باید هنگام ورود کاربران به وب‌سایت پیام‌هایی برای آن‌ها ارسال کنید که ترغیب به گفتگو شوند. با ارسال پیام‌های تکراری کاربران حس می‌کنند پیام‌ها توسط ربات ارسال شده است. بهتر است از جملاتی صمیمی استفاده کنید تا کاربران با خواندن پیام‌ها حس خوبی بگیرند. ارسال پیام‌هایی همچون چه کمکی از دست من بر می‌آید این تفکر را برای کاربران به وجود می‌آورد که پیام توسط ربات ارسال شده است.

#3. پاسخ‌های شخصی سازی شده

پاسخ‌هایی که به کاربران می‌دهید باید به صورتی باشد که به طور دقیق به جواب پرسش خود برسند. اگر کاربران به جواب سوالات خود نرسند شانس شما برای فروش کاهش پیدا می‌کند. پاسخی که به کاربران می‌دهید باید مطابق نیازهای آن‌ها باشد و شبهات را از ذهن آن‌ها پاک کند. در این صورت می‌توانید مکالمه‌ای مفید داشته باشید و کاربران را به مشتریان خود تبدیل کنید.

#معرفی ابزارهای پشتیبانی آنلاین ایرانی

  • ابزار گفتینو

  • ابزار رایچت

  • ابزار ریتن

#معرفی ابزارهای پشتیبانی آنلاین خارجی

  • ابزار Liveperson

  • ابزار Crisp

  • ابزار Live Chat

#جمع‌بندی

استفاده از چت آنلاین در وب‌سایت مزایای زیادی دارد که یکی از آن‌ها افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت است. شما می‌توانید با داشتن مکالمه‌ای تاثیرگذار با کاربران، آن‌ها را ترغیب به خرید کنید. همچنین می‌توانید مشتریان قبلی خود را برای خرید مجدد ترغیب کنید. در این مقاله به طور کلی در مورد تاثیرات چت آنلاین بر افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت صحبت کردیم. اگر سوالی در این مورد دارید می‌توانید در قسمت نظرات بپرسید و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

دیدگاه‌ها